Iako je to tek početak, ova kompanija planira da kroz narednih deset godina 50% njenih vozila imaju električni pogon. Čast da se prvi u Volvo gami pohvali sa elektromotorom imaće SUV XC40, koji je prošle godine proglašen za najbolji novi automobil u Evropi, dok će se u prodaji naći naredne godine. Ipak, Volvo u okviru svog brenda Polestar već ima dva električna vozila. Oba su bazirana na istoj Compact Modular Architecture (CMA) mehaničkoj platformi, koju koriste i modeli kineske marke Lynk & Co, a koja je baš kao i brendovi Volvo i Polestar u vlasništvu kineskog auto-giganta, kompanije Geely.
Prije nego se kompaktni SUV pojavi u potpuno električnom izdanju, on će tokom ove godine najprije dobiti plug-in hibridnu verziju sa T5 Twin Engine. Za pogon je zadužen trocilindarski benzinski agregat, rade zapremine 1,5 litara, dok se za skladištenje električne energije koristi baterija od 9,7kWh. Benzinac je u stanju da razvije 182 ks, dok će elektro motor proizvesti još 82 konjske snage, tako da zajedničkim snagama proizvode 264 ks i 425 maksimalnog obrtnog momenta.