Reklamiranje automobila je složen posao. Potrebno je udovoljiti naručiocu, smisliti dovoljno dobru ideju koja će privući pažnju gledalaca, a uz sve to treba voditi računa da reklama bude društveno prihvatljiva. Poseban slučaj su sportski automobili čiji su glavni adut snaga i brzina. Nekada je veoma teško predvidjeti na šta će se neko požaliti u reklamnom spotu, što je na svojoj koži osjetio i BMW, kome je u Britaniji zabranjena reklama za model M4 Cabrio. Britanska organizacija ASA, nakon primljene žalbe na spot, presudila da BMW-ova reklama nije podobna za televizijsko emitovanje.
U reklami se naizmjenično smjenjuju kadrovi vožnje BMW-a M4 na javnom putu i trkačkoj stazi, pri čemu vozač na stazi ima trkači kombinezon i kacigu. U žalbi je navedeno da je spot "društveno neodgovoran" i da "ohrabruje nebezbjednu vožnju". ASA je smatrala problematičnim to što se zbog montaže u pojedinim scenama ne može razlikovati gdje je koji snimak načinjen i da zbog toga ne postoji jasna razlika između vožnje na putu i na stazi. BMW je u odgovoru na zabranu to negodovao i rekao da u spotu postoje dvije paralelne radnje koje se "vrlo jasno razlikuju jedna od druge".