Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Zajedničke ideje

Bosch i Axel Springer Media Entrepreneurs

Zajedničke ideje

Manifestacija nazvana „Connected Car MediaHackDay” okupila je više od 120 nezavisnih razvojnih programera, dizajnera i vizionara u sjedištu kompanije Axel Springer Plug and Play Accelerator u Berlinu …

Kompanija Axel Springer Media Entrepreneurs zajedno sa Boschom i deset ostalih  partnera na razvoju automobilskih interfejsa, razvijali su nove ideje uvođenja digitalnih medija u automobile i na ulicu. Žiri koji uključuje dr. Dirka Hoheisela, člana Boschove Uprave odgovornog za povezivost automobila, između ostalog su dodijelili nagrade za najbolje razvijene aplikacije. Uz pomoć MediaHackDay aplikacije organizatori manifestacije su omogućili da informacije sa događaja “Connected Car MediaHackDay”, budu dostupne u realnom vremenu širom svijeta. Svi zainteresovani za ovaj događaj i tematiku su na raspolaganju imali i online forum na kojem su mogli raspravljati o digitalnim medijima.

 

Bosch je svim učesnicima omogućio ekskluzivan pristup bazi podataka njegovog mySPIN sistema kako bi u njemu razvijali vlastite ideje. Podsjećamo da ovo rješenje omogućava brzu i jednostavnu integraciju pametnih telefona u sistem infozabave u automobilima. Budući da se aplikacijama može upravljati mnogo ugodnije i sigurnije s pomoću ekrana osjetljivih na dodir i naredbi u vozilu, to olakšava razvoj inovativnih funkcija i kreativnih aplikacija.
„Povezani je automobil bolja vrsta automobila. Povezani automobil čini vožnju sigurnijom, ugodnijom i efikasnijom. Pronalaženje najbrže rute uz pomoć aplikacije za navigaciju ili slušanje omiljene muzike putem internet radija već je moguće. Jedva čekam vidjeti kakva će nova i inspirativna rješenja smisliti razvojni programeri i dizajneri tokom programerskog maratona” kazao je Dirk Hoheisel, član Upravnog odbora kompanije Bosch.

 

Nakon uspješnog probnog programerskog maratona održanog prošle jeseni, Bosch je odlučio da iskoristi sve prednosti ovakvih događaja kako bi dalje razvijao sistem automobilske konekcije. „Ovakve manifestcije nam omogućavaju da iskoristimo potencijal inovativnih ideja izvan Boscha, te da aktivno unapređujemo povezanost vozila. To uključuje partnerstvo s nezavisnim programerima i poslovanje izvan tradicionalnih okvira, koji su do sada bili  uobičajeni u ovoj oblasti”, rekao je Dirk Hoheisel. On je istakao da je saradnja sa kompanijom Axel Springer Media Entrepreneurs dokaz da Bosch ima potencijala da izađe iz okvira ustaljenih tehničkih rješenja kako bi unaprijedio sadašnji način povezivanja vozila. „Naš su cilj rješenja za povezanu mobilnost, koja također uključuju digitalne sadržaje”, objasnio je Dirk Hoheisel.

 

Na kraju događanja Connected Car MediaHackDay tročlani žiri dodijelio je nagrade za najbolje ideje i njihovu realizaciju. Žiri su činili Simon Erdem, vođa tima za upravljanje proizvodima u autobild.de, Holger Weiss, izvršni direktor programerske kompanije Aupeo i dr. Dirk Hoheisel, član Upravnog odbora kompanije Robert Bosch GmbH. Najistaknutiji učesnici programerskog maratona nagrađeni su Boschovim poklon kuponima u vrijednosti od 5.000 eura.

Datum objave: 30/04/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook