Naslovna > Vijesti > Zajedno slave švedski način života

Švedske ikone Volvo automobili, Zlatan Ibrahimović i Max Martin

Zajedno slave švedski način života

Zlatan Ibrahimović je najveća fudbalska zvijezda koju je Švedska ikad imala i jedan od najboljih fudbalera današnjice...

Volvo automobili, svjetski poznata fudbalska zvijezda Zlatan Ibrahimović i vodeći producent pop muzike Max Martin, udružili su snage u proslavi Švedske i švedskog načina života, kroz snimanje uzbudljive marketing kampanje. Saradnja tri švedske ikone bazira se na zajedničkoj volji naglašavanja švedske prirode i ljudi.

 

„Švedska ima veliko značenje za Volvo. Sa ovom kampanjom, želimo proslaviti Švedsku i švedski duh, koji je zaslužan za to da smo vodeći u brojnim aspektima kao što su sigurnost, dizajn i očuvanje životne okoline. Izuzetno smo ponosni na saradnju sa Zlatanom i Max Martinom.“ - rekao je Åsa Borg, direktor marketinga pri Volvo Cars Švedska i koordinator kampanje.

 

Zlatan Ibrahimović je najveća fudbalska zvijezda koju je Švedska ikad imala i jedan od najboljih fudbalera današnjice. Osvojio je šampionske titule sa brojnim vodećim fudbalskim klubovima kao što su Barcelona, Juventus, Inter, AC Milan, Paris Saint-Germain i Ajax, a izabran je za švedskog fudbalera godine čak osam puta. On je i kapiten nacionalne fudbalske reprezentacije Švedske.

 

Sa druge strane, Max Martin je gigant muzičke industrije. Producirao je i pisao pjesme za svjetski poznata muzička imena, kao što su Backstreet Boys, Kelly Clarkson, Pink, Bon Jovi, Britney Spears, Taylor Swift, Christina Aguilera, Bryan Adams i Celine Dion.

 

Kampanja koja je spojila Volvo, Zlatana i Maxa Martina je inspirisana prethodnom saradnjom Volva i muzičke grupe Swedish House Mafia. Međutim, ovaj put, kampanja je snimana na sjeveru Švedske, zajedno sa Zlatanom, njegovom suprugom i njegova dva sina.

 

Automobilska zvijezda spota je Volvo XC70, muzika je djelo Maxa Martina i predstavlja modernu interpretaciju švedske himne, čiji tekst izgovara upravo Zlatan Ibrahimović. Kampanja sa modelom XC70 je primarno namijenjena švedskom tržištu, a Volvo će napraviti dodatni film za međunarodnu upotrebu, u kojoj će glavnu ulogu imati Volvo XC60. Kampanja će u sljedećih nekoliko sedmica i mjeseci biti predstavljena širom svijeta.

 

„Ovo je projekat u kojem sam učestvovato svim srcem. Oduvijek sam volio automobile, a Volvo je savršen izbor porodičnog automobila. Ovu proslavu Švedske ću pamtiti do kraja života. Krajnji rezultat sa potpuno novim verzijom nacionalne himne zvuči magično.“ - izjavio je Zlatan Ibrahimović.

 

„Volvo, Zlatan i Max Martin su dio modernog globalnog društva. Ali svi mi inspiraciju, duševni mir i „punjenje baterija“ nalazimo u Švedskoj. Zbog toga smo i stvorili ovu proslavu Švedske prirode i njenih ljudi.“ - zaključuje Åsa Borg.

 

Kompletan video se može pogledati na sljedećem linku:

http://www.youtube.com/watch?v=cbvdzQ7uVPc&feature=youtu.be

Datum objave: 28/01/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook