Naslovna > Teme > Zbog Brexita usporen rast prodaje

Tržište EU

Zbog Brexita usporen rast prodaje

Zbog izlaska Velike Britanije iz EU usporen je rast tržišta novih automobila koje je u posljednje vrijeme doživjelo značajan opravak.

Analize prodajnih podataka na tržištima EU i EFTA-e  pokazuje porast od 6,5% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Povoljna je vijest da je juni 2016. godine 34 mjesec zaredom u kojem je zabilježena veća potražnja novih vozila.
Kao posebno uspješni pokazali su se Renault i Fiat Chrysler. Renault je, izgleda, pogodio ukus kupaca sa modelima Captur, Kadjar, i Espace. Fiat kao brand pak pokazuje značajne korake oporavka zahvaljujući potpuno novoj generaciji već pomalo zaboravljenog modela Tipo.

 


Među uspješnijim svakako se nalaze Mercedes-Benz i BMW. Mercedes i Smart zabilježili su rast od 16% dok je BMW sa 15% tek nešto slabiji. Istaknimo da je MINI u sklopu BMW-a isporučio čak 20% više vozila nego u istom periodu lani.
Što je japanskih proizvođača autombila tiče najuspješnija je Toyota sa svojim premium brandom Lexusom. Oni su zajedno ostvarili rast prodaje od 6,7 %.
Analitičari su primijetili da je Brexit usporio rast prodaje. Kao uzrok se navodi nepovjerenje  potencijalnih kupaca koji se boje ulagati u nove automobile jer ne znaju kakva ih čeka ekonomska budućnost.

Datum objave: 15/07/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook