Naslovna > Automobili > Renault > Megane > Žuta munja

Renault Megane 275 Trophy 2.0 L

Žuta munja

Ovim modelom, kompanija Renault želi da vrati titulu najbržeg automobila na stazi Nurburgring, koji je preuzeo model Seat Cupra…

Renault je zvanično predstavio Megane 275 Trophy, odnosno svoju ograničenu ediciju koja odnosi seriju mnogih tehničkih unapređenja. Kao što je bilo za očekivati, Renaltov #UNDER8 projekat je unapređena varijanta Megane Trophy modela, kojim je kompanija postavila jasan cilj; žele da vrate titulu najbržeg modela sa pogonom na prednje točkove koji je vožen po stazi Nurburgring.

 

Titula trenutno pripada modelu Seat Cupra 280, koji je, podjsetimo, prešao krug na čuvenoj stazi za 7 minuta i 58.4 sekunde. Nakon gubitka titule Renault se odlično vraća sa svojom ograničenom edicijom Megane Trophy modela, koji ima ukupno 275ks snage, koja je generisana od četvorocilindarksog 2.0L turbo motora koji karakteriše maksimalni obrtni momenat od 360Nm.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodata snaga je omogućena instaliranjem Akrpaovic titanijumskog izduvnog sistema, koji je takođe mnogo lakši u odnosu na standardi, a uz sve to,  obezbeđuje snažniji zvuk motora.

 

Vozilo poseduje kao standardnu Cup šasiju kao i diferencijal ograničenog klizanja koji se može opciono konfigurisani sa Ohlins road & Track amortizerima sa čeličnim prugama koje su izveden iz Megane N4 reli automobila.

 

Ovaj model nosi novu žutu kolor šemu, pri čemu se vozilo može naručiti sa opcionim 19“ Speedline Turini točkovima dok su unutra kožna i Alcantara Recaro sjedišta sa crvenim štepovima. Detalji o vremenu koje je ovaj model postigao na stazi Nirburgring će biti obelodanjeni 16. juna, ali prema nekim informacijama ova model je već sada uspeo da ostvari novi rekord sa vremenom od oko 7 minuta i 45 sekundi.

 

Datum objave: 15/05/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook