Naslovna > Automobili > BMW > Serija 5 > Zvanično predstavljena redizajnirana Serija 5
FOTO GALERIJA (7)

BMW Serija 5 2021.

Zvanično predstavljena redizajnirana Serija 5

Nakon niza špijunskih i procurjelih fotografija koje su kružile internetom, konačno su izašle zvanične informacije o restilizovanoj BMW Seriji 5 za 2021. godinu...

Obožavaoci bavarskog brenda koji su očekivali radikalne dizajnerske zahvate na novoj Seriji 5 će biti razočarani, jer su izmjene na ovoj seriji dosta pažljivo i suptilno odrađene. Najveće promjene se mogu uočiti na prednjim LED svjetlosnim grupama koje pokazuju jasnu „rodbinsku vezu „ sa Serijom 3. Zaštitini znak BMW vozila, budrežasta rešetka hladnjaka je „porasla“ u dužinu i širinu, uporedo sa revidiranim prednjim dijelom na M-Sport seriji. Zadnji svjetlosni elementi u obliku slova L su takođe pretrpjeli kozmetiče izmjene kako bi se podudarala sa prednjim svjetlima i tankim crnom okvirom koji ih okružuje.

 

 

 

U unutrašnjosti se takođe nalaze manje vizuelne izmjene koje uključuju najnoviju BMW-ovu infotaiment tehnologiju pod nazivom iDrive 7. Tu je i 12,3-inčna digitalna instrument tabla nadopunjena sa centralnim infotaiment displajem jednake veličine osjetljivim na dodir. Navigacija, CarPlay i Android Auto ulaze u standardni paket opreme, a ovaj tehlološki paket pored inuitivnog izgleda menija ima veću brzinu odziva na komande i novu grafiku.

 

 

 

 

Model za 2021. godinu će zadržati aktuelne pogonske jedinice uključujući 530i, 530e plug-in, 540i i M550i. Vodeći pogonski sistem u ponudi je novi 48V „blagi“ hibridni sistem za šestocilindarski model 540i, za koji kompanija tvrdi da je dosta efikasniji i ekološki prihvatljiviji. Jačina ostaje 335 KS, ali novi hibridni sklop omogućava bolji odziv na gas zahvaljući električnoj asistenciji. Hibridni plug-in model 530e sada isporučuje 288 KS i 420 Nm obrtnog momenta iz dvolitarskog turbo agregata uparenog sa električnim motorom, što je za 40 KS više od trenutnog modela. Dodatna eksplozivna snaga pritiskom na papučicu gasa u trajanju od deset sekundi je odtupna uz pomoć funkcije XtraBoost.

 

 

 

Za 4,4-litarski V8 twin-turbo agregat u modelu M550i ukupna jačina ostaje i dalje 523 KS pri 723 Nm obrtnog momenta, što omogućava postizanje maksimalne brzine od 250 km/h kada je vozilo opremljeno specijalnim performantnim pneumaticima. U međuvremenu sportska transmisija je dobija hardverska poboljšanja kako bi se skratilo vrijeme izmjene prenosa.

 

 

Detalji o redizajniranoj varijanti M5 još uvijek nisu poznati i očekuju se u skorijoj budućnosti.

Datum objave: 27/05/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook