Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Drugačiji Kinez

Novitet – Qoros 3 Sedan

Drugačiji Kinez

Možda zbog predrasuda, možda zbog činjenica, ali većina nas na pomen bilo kog proizvoda iz Kine pomislimo da se radi o nečemu nekvalitetnom. No, jedan automobil bi mogao izaći iz okvira ovog stereotipa...
> O Qorosu, kineskom proizvođaču, čiji automobili su privukli veliku pažnju javnosti na ovogodišnjem Sajmu automobila u Ženevi, do sada nismo pisali. Rekli bismo opravdano, jer je ova relativno nepoznata “joint venture” kompanija nastala tek 2007. godine, udruživanjem kapitala jedne izraelske kompanije i kineskog proizvođača automobila - Chery Automobile Co. Bilo kako bilo, Kinezi su u Ženevu došli sa jednim gotovim proizvodom, kompaktnom limuzinom, pomalo bezidejnog imena “Sedan 3” i dva koncepta: karavanskom verzijom “trojke” Estate
Concept i jednim SUV modelom, Qoros 3 Cross Hybrid.
 
 
Svjesno ili ne, Qoros je podigao veliku medijsku prašinu još prije Ženeve, kada je objavio da će se njegova nova limuzina zvati GQ3. Njemački gigant Audi je u tom imenu prepoznao sebe i pod hitno tražio da se ime GQ3 “prepravi”, jer nesumnjivo asocira na njegove modele. Kinezi su shvatili poruku i njihova limuzina u Ženevi je osvanula kao Sedan 3.
 
 
Sada kada smo razjasnili “zavrzlamu” oko imena, koja je podigla medijsku prašinu oko Qorosa, da napišemo i par riječi o samom automobilu. Njegov dizajn potpisuje zvučno ime Gert Hilderbrand, isti onaj dizajner, koji potpisuje izgled savremenog Minija.
 
 
“Trojka je naš temelj, automobil po kojem će se pamtiti ova kompanija i koji će biti reper za sve buduće modele. Naš cilj nije da ostavimo impresivan utisak na prvu, već da trajemo”, izjavio je Hilderbrand u Ženevi. Da je riječ o ozbiljnom proizvodu, koji prati savremene standarde, najbolje potvrđuje činjenica da je “Sedan 3” razvijen na modularnoj platformi, poput Volkswagenove MQB, koja dozvoljava “poigravanje” sa dimenzijama, ali i podiže sigurnosne standarde na visok nivo.
 
 
Koliko su ti standardi visoki vidjećemo tek kada “Sedan 3” izaće na megdan mjernim uređajima i preprekama za simuliranje sudara u EuroNcapovom testnom centru. Ono što je za sada izvjesno je da ovaj automobil nudi korektan vanjski dizajn, te enterijer čija struktura i dizajn nesumnjivo podsjećaju na neke modele iz VAG koncerna.
 
 
 
Od Audija je “posuđen” dizajn upravljača, a od Volkswagena centralni greben, automatski mjenjač i rolo poklopac
odlagališta za sitnice. No, ima i jedinstvenih detalja, poput ekrana osjetljivog na dodir sa dijagonalom od 20 centimetara. Njegovu veličinu, nažalost, ne prate ni brzina informacionog sistema, a ni njegova grafika, za koju tehnofili tvrde da je već sada poprilično zastarjela.
 
 
Sama kabina je komforna i nudi dovoljno prostora za četiri putnika, te prtljažnik od 450 litara, čiji kapacitet je u okvirima klase. Kada se “Sedan 3” krajem ove godine nađe na evropskom tržištu, kupci će birati između 1.2-litarskog
trocilindričnog benzinca i 1.4-litarskog benzinskog turboagregata, koji je na zadnjoj osovini potpomognut hibridnim pogonom. Ova kombinacija nudi združeni potencijal od 223 KS i 450 Nm, uz emisiju Co2 nižu od 120 g/km.
 
 
Mada nije definitivno potvrđeno, najjeftiniji model Qorosa u Evropi bi trebalo da startuje po cijeni od 16.000 eura
Datum objave: 22/05/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook