Naslovna > Automobili > Bentley > Batur > Luksuzni roudster od više od 2 miliona evra

Bentley Mulliner Batur

Luksuzni roudster od više od 2 miliona evra

Trenutno je ovo najskuplji model koji Bentley nudi: dok kupe košta od 1,65 miliona britanskih funti, cijena roadstera kreće se od najmanje dva miliona...

Bentley je predstavio otvorena verzija Mullinera Batura čija je osnovna kupe verzija debitovala prije dvije godine i prodata je u samo 18 primjeraka. Novi Batur kabriolet je čak i ekskluzivniji i još skuplji. Podsjetimo, Batur je zasnovan na serijskom modelu Continental GT, a glavna razlika je u originalnom dizajnu karoserije, koji sugeriše pravac u kojem će se kretati budući modeli kompanije. Kabriolet verzija je napravljena po istom principu, ali za razliku od "otvorenog" Continental kabrioleta koji ima dva reda sjedišta, Batur je dvosjed. Umjesto zadnjih sjedišta ima dodatni prostor za prtljag, slično kao što je to imao raniji roadster Bentley Mulliner Bacalar.

 

 

 


Batur ima meki krov koji se može otvoriti za 19 sekundi, čak i dok vozite brzinama do 50 km/h, a kako bi se smanjio protok vazduha, postavljen je deflektor iza sjedišta, a tu je i kućište za zaštitne rol barove. Predserijski model roadstera s oznakom 0 obojen je u dvije nijanse boje—sjajni premaz preko mat sloja, s jedinstvenom bojom pod nazivom Vermillion. Ova boja se koristi i na unutrašnjim dijelovima rešetke hladnjaka, stvarajući dodatni trodimenzionalni efekat na tamnoj titanijumskoj pozadini. Posebne trake na haubi i 22-inčne naplatke s narandžastim detaljima takođe su u tamnom titanijumu. Ipak, sve ovo nije toliko bitno, jer će budući vlasnici, uz stručnu pomoć iz Mulliner studija, moći da prilagode serijski roadster po svom ukusu, koristeći razne dekoracije i materijale.

 


Širok spektar mogućnosti za prilagođavanje nastavlja se u unutrašnjosti vozila gdje je, na primjer, jedna od opcija je da se volan, ručica mjenjača i režimi vožnje, kao i dugme za pokretanje motora, mogu ukrasiti 3D štampanim dijelovima od ružičastog zlata. Ovaj plemeniti metal može se koristiti i za izradu regulatora ventilacionih sistema. Kao i originalni kupe, kabriolet Batur dolazi sa najjačom verzijom W12 biturbo motora od 6,0 litara, koji proizvodi 750 konjskih snaga i 1.000 obrtnog momenta. Ovaj motor je uparen sa osmostepenim automatskim mjenjačem i pogonom na sve točkove. Izduvni sistem je izrađen od titanijuma. Zanimljivo je da se proizvodnja ovih motora trebala završiti u aprilu, ali je produžena do ljeta. Štaviše, kabriolet Batur nije posljednji model s tim motorom, jer je već najavljeno da će biti još jedan ekskluzivni model koji će biti proizveden u seriji od samo 12 primjeraka.

 


Što se tiče roadstera Bentley Mulliner Batur Convertible, planira se da se 16 serijskih automobila proizvede u fabrici u Crewe-u. Trenutno je ovo najskuplji model koji Bentley nudi: dok kupe košta od 1,65 miliona britanskih funti, cijena roadstera kreće se od najmanje dva miliona.

Datum objave: 09/05/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook