Automobilski proizvođači koriste društvene mreže na internetu kako bi neposredno komunicirali sa potencijalnim klijentima ali i obožavaocima raznih brandova. Takav je i Aston Martin koji je od prošlog novembra na Facebooku započeo zanimljivu kampanju u kojo je dopustio da fanovi kreiraju automobil po vlastitom nahođenju.
Prvo su se fanovi odlučili za model DB9, a kada je Facebook stranica Aston Martina dobila 1 milion korisnika, britanski proizvođač luksuznih automobila odlučio je izgraditi automobil onako kako su fanovi odlučili. Rezultat je na slici i nosi ime DB9 1M i opremljen je sportskim aero paketom, 20-inčnim naplacima u srebrenoj izvedbi. U unutrašnjosti su materijali također promjenjeni. Ako nas pitate za mišljenje, reći ćemo da veliki dizajneri automobila ne postoje bez razloga. Staviti bijele linije na ovako lijep automobil je svetogrđe i neukus fanova marke na Facebooku. Neki kolekcionari Aston Martin automobila su se bunili zbog ovoga, jer je dopušteno „djeci i neupućenim ljudima na Facebook-u da ovim nedjelom srozaju imidž marke“.