Naslovna > Automobili > Maserati > MC20 > Nova era italijanskog trozupca
FOTO GALERIJA (8)

Maserati MC20

Nova era italijanskog trozupca

Maserati MC20 označava početak nove ere za ovaj italijanski brend, koji će postati rival na tržištu Porscheu, Mercedesu i Ferrariju...

Ovaj model takođe predstavlja početak nove ere za Maseratijev pogon, jer iako novi MC20 debituje sa naprednim Nettuno V6 agregatom ispod poklopca motora, on je dizajniran i da ponese potpuno električni pogonski sklop u bliskoj budućnosti. Nettuno agregat, o kome se do sada dosta govorilo, ima dvostruke turbopunjače i prva je pogonska jedinica projektovana i izrađena u Maseratijevim pogonima u zadnje dvije decenije. Sa svojih 631 KS i 730 Nm obrtnog momenta omogućava MC20 da dostigne ubrzanje od nule do 100 km/h za manje od 2,9 sekundi i razvije maksimalnu brzinu od 325 km/h.

 

 

 

Obilna upotreba lakih materijala je doprinjela maloj masi od samo 1.500 kilograma, što prema proizvođaču daje najbolji odnos snage i mase u klasi. Elegantan dizajn karoserije je djelo glavnog dizajnera FCA Grupe Klausa Bussea i njegovog tima, i za razliku od svog prethodnika MC12, novi model ima leptir sistem otvaranja vrata kako bi se omogućio što bolji ulaz u kabinu, a ne zbog estetskog utiska.

 

Ukupni izgled vozila je kompaktan, iako je sa svojih 4,669 mm nešto duži od Ferrarija F8 Tributo i McLarena 720S. Međutim, Maserati se poziva na istorijsko naslijeđe brenda, ističući eleganciju, performanse i udobnost sugerišući na taj način kako je MC20 više GT orijentisan od svojih rivala. Kao takav raspolaže sa 150 litara prtljažnog prostora, 50 naprijed i 100 litara pozadi.

 

 

 

Ovaj superautomobil posjeduje samoblokirajući zadnji diferencijal sa ograničenim proklizavanjem, dok režimi vožnje Wet, GT, Sport i Corsa prilagođavaju ovjes, upravljanje i pogon načinu vožnje. Režim vožnje se bira pomoću prekidača na centralnoj konzoli ispred dva dugmeta za odabir automatskog ili manuelnog stepena prenosa ili vožnju unazad. MC20 je opremljen osmostepenim automatskim mjenjačem sa ručnim selektorima iza upravljača na kome se takođe nalaze kontrolna dugmad za startovanje i vožnju.

 

Ostatak kabine je prilično suzdržanog dizajna, ali lijepo oblikovana sa dosta karbonskih vlakana, a Maseratijev trozubac je stilizovan u naslonima za glavu. Tu su i dva displeja od 10 inča, jedan ispred vozača kao instrument pokazivač i drugi za infotainment sistem. Usluge povezivanja uključuju navigaciju, Alexa i Wi-Fi podršku, bežično punjenje smartfona, kao i povezivanje sa pametnim telefonom i satom.

 

 

Cijena Maseratija MC20 je prilično „povoljna“ u odnosu na konkurentske modele i kreće se od 205.300 eura po primjerku. Knjiga narudžbi je otvorena, a isporuke prvih jedinica kupcima se mogu očekivati tokom drugog tromjesečja 2021. godine.

Datum objave: 10/09/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook