Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Novi vizuelni identitet proizvoda

Rafinerija ulja Modriča

Novi vizuelni identitet proizvoda

Juče je u Modriči za distributere i medije održana svečana promocija novog vizuelnog identiteta proizvoda Rafinerije ulja Modriča, čime je ujedno počela i zvanična dvomjesečna kampanja promocije …

Kako navode iz ove kompanije projektu se zaista pristupilo istraživački i studiozno. U skladu sa istraživanjima tržišta i na osnovu zapažanja potrošača kreiran je novi izgled ambalaže i etikete. Ovaj svima dobro poznat brand obogaćen je kvalitetom tehnološkog procesa. Ulja se proizvode u savremenom, novom blending centru u koji je uloženo preko 13 miliona eura, a koji je prema tehnološkim rješenjima, jedan od najsavremenijih i tehnološki najnaprednijih blending centara u Europi. Prednost ovog blending centra u Rafineriji ulja Modriča je i automatizaciji procesa proizvodnje, kvalitetnijem proizvodu, kraćem proizvodnom procesu, ekonomičnijoj proizvodnji, fleksibilnom procesu, velikom kapacitetu i visokom stepenu ekološke zaštite.

 

“Još bolji kvalitet, dobro poznatih proizvoda, pakujemo u novu ambalažu sa novim etiketama. Za nas ovo je istorijski trenutak koji se u naših, preko 60 godina postojanja, dešava tek četvrti put. Cilj ove promocije jeste predstavljanje novog identiteta sa kojim namjeravamo vratiti proizvode Rafinerije na tržišta koja ona po svom kvalitetu sigurno zaslužuje, kao i osvojiti nova”, rekao je u svom obraćanju Evgeny Kochnev, generalni direktor “Rafinerije ulja Modriča” a.d. Modriča.

 

Načelnik Uprave za marketing “OPTIMA Grupe” d.o.o. Banja Luka, Aleksandar Ivanković rekao je da će proizvodi Rafinerije ulja Modriča u novom pakovanju na tržištu Bosne i Hercegovine na policama biti već od ponedjeljka 14.3.2016. dok će na inostranom tržištu biti plasirana mjesec dana kasnije. Nova dizajnerska rješenja rađena su u skladu sa istraživanjima tržišta i na osnovu anketiranja naših potrošača. Dobro poznat i prepoznatljiv kvalitet motornih ulja, proizvedenih u novom Blending centru sada pakujemo u bolju, jednostavniju, elegantniju i lako prepoznatljivu ambalažu”, pojašnjava Ivanković.

 

Modernizacija proizvodnih pogona dio je dugoročne strategije unapređenja poslovanja Rafinerije ulja Modriča. Prve naredne investicije prelaze 10 miliona evra. Projekti u koje će se investirati su: modernizacija sistema deparafinacije (u iznosu od 4,8 miliona evra) i zamjena linije pakovanja gotovih proizvoda (u iznosu od 5,8 miliona evra), dodao je Evgeny Kochnev, generalni direktor “Rafinerije ulja Modriča” a.d. Modriča.

 

Datum objave: 12/03/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook