Naslovna > Teme > Ambiciozni planovi za afirmaciju Seata

Seat

Ambiciozni planovi za afirmaciju Seata

Španski Seat je u konstantnom usponu na bh. tržištu o čemu najbolje svjedoče povećanje prodaje i razvoj dilerske mreže, kao osnovnog preduslova za stabilno poslovanje u budućnosti…

Odlični prodajni rezultati i brojka od preko 200 prodatih novih automobila prošle godine pokazuje ozbiljnost bh. tržišta. S ciljem ostvarivanja još boljih rezultata podršku će pružiti i sami vrh španskog brenda iz Barselone.

 

 

Martin Prepedigno, Seat area manager za BiH, Hrvatsku i Mađarsku

 

- Ove godine postignut je još jedan rekord kada je u pitanju prodaja u BiH zbog kojeg smo dužni da uložimo dodatne napore i obezbjediti još jaču podršku našim bh. partnerima, kako bi im omogućili da ostvare svoje ambiciozne ciljeve. Autorad u Bijeljini strateški je veoma važan za nas, jer mi želimo pokriti cijelu zemlju i tako biti još bliže našim kupcima i klijentima. Autorad je do sada ostvario odlične rezultate, naročito prošle godine. Njegov uspijeh može da posluži svima nama kao primjer kako i na koji način je moguće biti konkurentan na bh. tržištu. Velika čast mi je što sam prisustvovao otvaranju novog prodajno-servisnog centra i što sam tako mogao da pružim podršku predstavnicima Autorada. Svi mi u Seatu smo jedna velika porodica čiji članovi na kraju zavise jedni o drugima - dodao je Martin Prepedigno, Seat area manager za BiH, Hrvatsku i Mađarsku.

 

 

Senad Trnka, Seat brend menadžer Porsche BH, generalnog zastupnika i importera Seat vozila na bh. tržištu

 

Ponukani odličnim prodajnim rezultatima, evidentnim rastom prodaje i tržišnim udjelom, predstavnici Seata krenuli su u novi val prodajne i marketinške ofanzive širom Evrope. U skladu sa rastom brenda javile su se i nove potrebe na bh. tržištu kojima Seat pristupa kontinuirano i pažljivo planiranim potezima.

 

- Sva naša nastojanja da afirmišemo Seat u BiH propraćena su sa jednom velikom modelskom ofanzivom koja nam je proteklih godina dala snažan vjetar u leđa. Kao veoma značajan adut za povećanje našeg tržišnog udjela u BiH pokazali su se savremeni SUV modeli Arona i Ateca. Ništa manje značajno nije ni veliko ulaganje u razvoj prodajno-servisne mreže u čitavoj Evropi. Upravo na taj način i BiH je organizovala svoje planove i ciljeve za poboljšanje i razvoj prodajno-servisne mreže. U protekloj godini prodali smo više od 200 automobila, što je rekordan broj, a jedan od najvažnijih partnera u prodaji Seata na našem tržištu bio je Autorad iz Bijeljine. Zbog dugogodišnje odlične saradnje sa ovom kompanijom i rezultata koje oni ostvaruju odlučili smo da na neki način unaprijedimo njihovo poslovanje otvaranjem novog prodajno servisnog objekta - izjavio je Senad Trnka, Seat brend menadžer pri kompaniji Porsche BH, koja je generalni zastupnik i importer Seat vozila na bh. tržištu.

 

Datum objave: 15/12/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook