Naslovna > Tehnika > Aston Martin ostaje (za sada) vjeran tradiciji
FOTO GALERIJA (8)

Aston Martin

Aston Martin ostaje (za sada) vjeran tradiciji

Britanska automobilska ikona nema namjeru u skorije vrijeme smanjivati broj cilindara u pogonskim agregatima nastupajućih modela...

Kako svi vodeći svjetski proizvođači automobila vode bitku sa sve oštrijim propisima o emisiji izduvnih gasova, prinuđeni su smanjivati broj cilindara, ukupnu zapreminu agregata, ubacivati turbopunjače i hibridizaciju svojih modela. Jedan od proizvođača koji je podložan mnogim spekulacijama o budućem smeru razvoja agregata je Aston Martin, koji je još jednom nastojao sa ponudom šestocilindričnih agregata u svojim automobilima. Aston Martin prije nego što je postao poznat po svojim “muzikalnim” V12 i brutalnim V8 agregatima, u svoje automobile je ugrađivao redne šestocilindraše. Čuveni model DB5 je isporučivan upravo sa takvim pogonskim agregatom. Međutim na radost mnogih ljubitelja ovog Brenda, Aston Martin je potvrdio da ostaje vjeran svojim V8 i V12 agregatima koji vode porijeklo od Mercedes i Coswortha, uprkos nagovještajima glavnog inžinjera kompanije Matta Beckera na proteklom sajmu automobile u Ženevi o povratku rednih šestocilindraša u novim modelima.

 

 


“Bojim se da su glasine nastale zbog jedne od mojih izjava u Ženevi, na kojoj sam govorio uopšteno da ćemo se jednog dana morati razmatrati smanjivanje veličine agregata” izjavio je Becker. Dakle , iako povratak šestocilindričnog agregata u ovu britansku automobilsku ikonu nije u potpunosti isljučen, možemo biti sigurni da se to neće dogoditi u skorije vrijeme. Zadnji model sa šestocilidričnim agregatom koji je Aston Martin ponudio na tržištu je DB7, koji je proizvođen u periodu od 1994 do 2004 godine. V12 verzija ovog modela, DB7 Vantage, predstavljena je 1999 godine. Ova verzija je postala toliko popularana, da je sredinom iste godine proizvodnja šestocilindarskog DB7 potpuno obustavljena zbog velike potražnje ovog “bratskog” modela sa V12 pogonskim agregatom Fordove konstrukcije.
 

Datum objave: 23/03/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook