Naslovna > Automobili > Opel > Astra > Atentat na kralja kompakta!
FOTO GALERIJA (13)

Predstavljamo – Opel Astra IV

Atentat na kralja kompakta!

Četvrta generacija Astre donosi odličan kućni dizajn, prostranu unutrašnjost, najsavremeniju tehnologiju, mehanotroničko vješanje i po četiri benzinska i dizel agregata, sa kojima će pokušati da nokautira nekrunisanog kralja Golf klase...

Nakon mjeseci i mjeseci iščekivanja, mnogobrojnih nevještih skica, rendera i špijunskih fotografija maskiranih testnih modela Opel je konačno skinuo veo sa nove Astre.
Prve slike i video-materijali četvrte generacije njemačkog kompakta, koji je od predstavljanja 1991. godine do danas proizveden u nešto manje od 11 miliona primjeraka, pušteni su iznenada putem interneta, nepuna tri i po mjeseca prije zvanične premijere na Sajmu automobila u Frankfurtu. Razlog za ovakav potez treba tražiti u nezavidnoj situaciji, u kojoj se gigant iz Rüsselsheimu našao nakon kolapsa američkog GM-a. Nakon Insignie, koja se odlično prodaje, Astra bi u budućnosti trebala predstavljati najjači oslonac Opela. Jaka i tržišno konkurentna četvrta generacija Nijemcima bi mogla sačuvati milione i milione eura, jer interesantni za kupovinu već uveliko kucaju na vrata njemačkog paralamenta. Spominju se Fiat, kanadska Magna, Opelovi distributeri...

 

 

 

 

Sudeći po prvim oficijelnim slikama nova Astra biće naoružana najmoćnijim oružjem savremene autoindustrije modernim i lijepim dizajnom, koji se uveliko oslanja na izgled najboljeg evropskog automobila za 2009. godinu Opel Insigniju. Vanjštinu odlikuju moderni dizajnerski elementi, svjetla u Led tehnologiji, atraktivni naplaci, lepršava bočna linija sa dinamičnom linijom preuzetom od Insignije, nova maska i Opelov znak... Još više treba očekivati od trovratnog modela, koji dolazi 2010. godine. Pregršt novina nudiće i unutrašnjost. Zahvaljujući 110 mm većoj dužini Astre, koja se protegla na 4.400 mm, ali i većem međuosovinskom razmaku (povećan za 71 mm), ona bi lako mogla postati uzor vrhunskog komfora u kompaktnoj klasi. Arihitektura je preuzeta od Insignije, koja je na ovom planu pobrala veoma pozitivne kritike, kako na polju dizajna tako i na poljima funkcionalnosti i kvaliteta materijala.

 

 


Dakle, još jedan jak adut za novu Astru, koja će u kompaktnu klasu prvi put uvesti neke nove sisteme poput najnaprednijih prilagodljivih bi-xsenon svjetala (AFL+), kamere za prepoznavanje saobraćajnih znakova i sjedišta sa vrhunskim ergonomskim svojstvima, u čiji razvoj je uloženo nevjerovatnih 50 milona eura. Iako izgledom podsjeća na aktuelni model, nova Astra je potpuno drugačiji automobil nastao na novoj GM-ovoj Delta platformi, koju koristi i Chevrolet Cruz. Najveća nepoznanica je sistem vješanja koji Opelovi stručnjaci najavljuju kao najsavršeniji mehanotronički sistem, koji kao takav veoma uspješno usklađuje rad mehaničkih i elektronskih elemenata. Poput Insignie i Astra će biti opremljena novom verzijom FlexRide sistema, s tri programa rada Standard, Sport i Tour. Ponudu motora činiće osam Euro 5 agregata, od kojih će sa svim osim osnovnog benzinca dolaziti serijski sa šestostepenim ručnim mjenjačem. Svojevrsna novost biće i novi automatski mjenjač sa mogućnošću ručnog “šaltanja”.

 

 

 

Četiri CDTI turbo dizel motora raspona od 1.3 do 2.0-litara i najveće snage od 95 do 160 KS, opremaće se filterom za čestice čađi, a u ponudi će se naći i ecoFlex modeli sa niskom potrošnjom i emisijom CO2. Paletu benzinaca činiće takođe četiri agregata raspona snage od 100 do 180 KS. U ovoj gami najviše pažnje privlači novi 1.4-litarski turbo sa 140 KS, koji će kao zamjena za aktuelni 1.8 turbo agregat nuditi za 14 % manju potrošnju i bolje dinamičke performanse. Zvanična premijera nove Opel Astre zakazana je za 17.9.2009, kada će u Frankfurtu biti skinuta plahta sa gotovog produkcijskog modela, za koji u Opelu tvrde da će biti najjači konkurent neprikosnovenom kralju kompaktne klase Volkswagen Golfu šeste generacije.

Datum objave: 02/07/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook