DS Automobiles posjeduje tim Formule E i očigledno se isplati u razvoju drumskih automobila, kao i najnovijeg divljeg prototipa pod nazivom E Tense. Uprkos nečuvenom dizajnu, fokus je na činjenici da ovaj automobil nema kočnice. Ovo je prvi prototip iz DS-a koji je podigao tehnologiju direktno iz Formule E i koristio je u automobilu koji ide na put. E Tense koristi potpuno iste motore koji se koriste u trkaćim s jednim sjedištem sa 804 KS i 8.000 Nm obrtnog momenta. Poređenja radi Rimac Nevera ima „samo“ 2.360 Nm za ponuditi, Tesla S Plaid ima još manje.
Pa zašto nema kočnica? Prema DS Automobiles-u, tehnologija regenerativnog kočenja iz Formule E je sve što vam treba da zaustavite vozilo. To znači da možete potpuno odbaciti teške kočnice i povećati efikasnost dok to radite. To znači da snaga regeneracije mora biti dovoljno brutalna da izvrši kočenje u nuždi, a Beatrice Foucher, izvršna direktorica DS-a, tvrdi da jeste.
Ona nastavlja da kaže: „Regenerativno kočenje je veoma moćan način da ne samo usporite vozilo, već i da poboljšate performanse baterije. DS E Tense podiže ovu tehnologiju na novi nivo, uz regenerativno kočenje koje se koristi isključivo za usporavanje vozila.“