Naslovna > Automobili > Kia > XCeed > Avanturistički kompakt

Kia XCeed

Avanturistički kompakt

Sa četvrtom karoserijskom verzijom Ceeda Kia proširuje svoju ponudu off-road modela i nameće se kupcima koji žele uzbudljivi praktičan kompakt avanturističkog dizajna…

Kijina porodica kompaktnih crossover i SUV modela koju su na evropskom tržištu do sada činili Picanto X-Line, Stonic, Soul, Niro, Sportage i raskošni Sorento dobila je potpuno novog člana, koji je izveden iz kompaktnog Ceeda. Riječ je o njegovoj četvrtoj karoserijskoj i jedinoj off-road verziji nazvanoj XCeed, koja  u odnosu na original donosi puno veće vizuelne razlike nego što je to slučaj kod konkurenata. I dok su oni u ovakvim transformacijama uglavnom pribjegavali povećavanju vješanja i minimalnim vizuelnim transformacijama sa prepoznatljivim plastičnim oblogama donjeg i najosjetljivijeg dijela automobila, te drugačijim branicima i alu naplacima, Kia je otišla korak dalje potpuno promijenivši mnoge segmente standardnog Ceeda.

 

Novi Kia XCeed emocionalniji je i dinamičniji od konkurencije, a jedini dio karoserije koji je preuzet od petovratnog hatchbacka su prednja vrata. S boka dominira dugački poklopac motora, koji se proteže do A stuba, što daje vozilu sportsku, prema nazad zategnutu siluetu. Krovna linija u nivou D stuba pozadi je naglašena sa širim hromiranim ukrasom, koji je ispunio prostor koji kod standardnog modela pokriva malo trouglasto staklo. Ovaj detalj u kombinaciji sa novim i užim zadnjim svjetlima donio je više vizuelne dinamike i učinio da XCeed ima više sportskog stava nego standardna verzija. Kia XCeed je dostupan s jedinstveno dizajniranim 16 i 18-inčnim aluminijumskim naplacima, koji se kombinuju sa gumama dimenzija 205/60, odnosno 235/45. Međuosovinski razmak jednak je kao kod ostalih verzija Ceeda, što znači da je i ponuda prostora u kabini veoma slična. 

 

Enterijer se suštinski nimalo ne razlikuje u odnosu na onaj koji imamo priliku da vidimo u standardnom modelu, s tim da je stilski pristup u njegovom ukrašavanju i završnoj obradi pojedinih detalja poput presvlaka sjedišta, upravljača, ručice mjenjača i obloga vrata i naslona ipak drugačiji. Serijska oprema je očekivano bogatija, a kupcima su dostupni i ekskluzivni sadržaji poput sportski profilisanih sjedišta, aluminijumskih nožnih komandi i ukrasnih okvira ventilacionih otvora i centralnog panela. Vozaču je namijenjen multifunkcionalni upravljač u kombinaciji sa 12 daljinskih komandi, dok je instrument tabla po prvi put u Ceed porodici potpuno digitalizovana sa 12,3-inčnim ekranom visoke rezolucije. Na centralnom grebenu moguće je 8-inčni na dodir osjetljivi ekran multimedije, koji se po želji kupca može povezati sa JBL audio sistemom, odnosno Wi-Fi hot spotom sa internet konekcijom unutar kabine.

 

Duži zadnji prevjes XCeeda omogućio je duži prtljažnik, čija zapremina iznosi 426 litara, što je 31 litar više nego kod standardnog modela. S oborenim zadnjim sjedištima zapremina naraste na 1.378 litara, a praktičnost se može povećati djeljivom zadnjom klupom u omjeru 40:20:40, električnim otvaranjem i zatvaranjem prtljažnika i dvostrukim dnom. Unutrašnjost je obrađena sa savremenim, na dodir mekšim materijalima, sa armaturnom pločom od satena, koji donosi prefinjen ambijent. Kupci kod presvlaka mogu birati između platna i umjetne ili prave kože. Svjetska premijera Kije XCeed zakazana je za sajam automobila u Frankfurtu, a prvi modeli u evropskim salonima bi se mogli pojaviti tokom jeseni po za sada još nepoznatim cijenama.

Datum objave: 15/11/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook