Naslovna > Tehnika > BMW ne odustaje od konvencionalnih pogona

BMW

BMW ne odustaje od konvencionalnih pogona

BMW-ov šef razvoja Klaus Fröhlich je u izjavi za medije istakao kako će četvorocilindrični i šestocilindrični dizelski agregati u njihovoj gami ostati u ponudi još decenijama, benzinski više od trideset, a dizelski najmanje još dvadeset godina...

 

On je takođe naveo kako ovaj bavarski proizvođač namjerava da do 2030. godine između 20 i 30 posto okupno proizvedenih vozila bude elektifikovano. Dodatnu otežavajuću okolnost predstavlja prilagođavanje postojećih agregata stogim propisima o smanjenju emisije izduvnih gasova, čiji proces iziskuje velika novčana sredstva. Iz tog razloga BMW namjerava da izbaci iz ponude pojedine pogonske jedinice. Od dizelskih agregata iz ponude će biti povučeni 1,5-litarski trocilindraš koji se trenutno nalazi u MiniFind One D modelu i šestocilindrični quad-turbo koji pogoni M550d. Što se tiče benzinske „strane priče“, čuveni 6,6-litarski V12 od 585 KS koji pogoni M760Li će ostati u ponudi najvjerovatnije do 2023. godine kada će reći „zbogom“ na tržištu.

 

Ljubitelje performantnih konvencionalnih vozila ovog bavarskog proizvođača je bez sumnje obradovala informacija sa početka priče, ali ostaje pitanje šta će se u bližoj budućnosti desiti sa V8 agregatima koji se trenutno nalaze u pojedim M modelima? Prema Fröhlichovim riječima V8 će teško opravdati svoju potrebu u skorijoj budućnosti, pošto BMW trenutno radi razvoju šestocilindričnog plug-in hibridnog sklopa sa snažnim obrtnim momentom i 600 KS.

Datum objave: 09/01/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook