Naslovna > Motocikli > Bolonjski đavo
FOTO GALERIJA (11)

Ducati Diavel

Bolonjski đavo

Nakon dugog nagađanja i špijunskih fotografija, čekanje na najnoviji Ducatijav model, za koji mnogi tvrde da je revolucionaran, konačno je gotovo. Na posljednjem EICMA internacionalnom sajmu motocikala u Milanu Ducati je upriličio premijernu prezentaciju svog novog modela zvučnog imena Diavel, što na bolonjskom dijalektu znači đavo…

Tako je novi Ducatijev đavo nastao na komadu čistog papira, kao skica koja asocira na atletičara spremnog za start. Tako Diavel zaista i izgleda, jer teško je a ne primijetiti tu suptilnu masu aluminijuma, čelika, karbona i plastike, oblikovanu da naglasi svaki svoj mišić, napet i spreman za skok. Ovaj put Ducatijev razvojni tim nadmašio je samog sebe, jer je uspio kreirati motocikl koji uspješno spaja karakteristike cruisera i sportskog motocikla, upravo onako kako je to Yamahi pošlo za rukom pri stvaranju sada već kultnog V-Maxa. Iako su karakterom dosta slični, Diavel je u poređenju sa japanskim konkurentom dosta mršaviji, jer samo 207 kg suhe težine ovaj put garantuju puno uzbuđenja i više nego ubjedljive dinamičke karakteristike. Upravo za njih zadužen je novorazvijeni Testastretta agregat, čija su dva cilindra postavljena pod uglom od 90 stepeni. Iz zapremine od 1.198 ccm Ducatijevi inženjeri pomoću četvoroventilske tehnologije sa desmodromik kontrolom iz ovog agregata, koji dolazi direktno iz Superbike odjela, uspjeli su izvući 162 KS i kolosalnih 127,5 Nm obrtnog momenta. Revizionirani usisni i izduvni kanali u kombinaciji s radikalnim prilagođavanjem rada bregastih osovina omogućili su postizanje fantastičnog obrtnog momenta pri niskim obrtajima, a istovremeno je postignuta odlična učinkovitost i na višim obrtajima.

 

 

 

 

 

Ipak, inženjeri zaduženi za razvoj Diavela s brojnim tehničkim finesama uspjeli su ga prilično pripitomiti, tačnije upravljanje gasom je u ride-by-wire tehnologiji, sistem ubrizgavanja goriva kontroliše se elektronski, to omogućava vozaču da bira između tri moguća načina vožnje – Sport, Touring i Urban. Istovremeno, podesiva kontrola proklizavanja osigurava da tokom ubrzavanja u krivini zadnji točak ne izgubi idealnu trakciju, što će posebno znati da cijene manje iskusni vozači. Što se tiče transmisije, pokretačka snaga distribuiše se putem šestostepenog mjenjača sa takozvanim “slipper” kvačilom, dok je prenos do točka, tačnije specijalno za ovaj model razvijenog Pirelli pneumatika širine 24 centimetra, povjeren lancu.

 

 

 

Sve komponente motocikla upakovane su u hibridni Space Frame okvir, dok su ljubiteljima najnovijih tehnologija sada ponuđeni ABS sistem, kontrola trakcije, kao i  Ducati Riding Mode, koji nudi gotovo idealan kompromis između užitka u vožnji i sigurnosti. Revolucionarni Ducati dostupan je u dvije verzije. U ponudi se trenutno nalaze standardni Diavel i Diavel Carbon, od kojih ekskluzivnija verzija nudi specifičnu mješavinu estetskih elemenata i performansi, a sve kroz korišćenje komponenti od karbona i Marchesinijeve kovane točkove, zaslužne za uštedu na masi od 2,5 kilograma. Ducati Diavel već se nalazi u prodaji po cijenama koje se u inostranstvu kreću između 16.690 i 20.190 eura, koliko košta karbonska opcija sa opcionim crvenim ramom.

Datum objave: 20/02/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook