Naslovna > Automobili > Fiat > Argo > Brazilski Punto
FOTO GALERIJA (45)

Fiat Argo

Brazilski Punto

U očekivanju nove, četvrte evropske generacije Punta, Fiat je svojim ljubiteljima zagolicao maštu predstavljanjem njegovog latinoameričkog nasljednika zvučnog imena Argo.

Aktuelni Fiat Punto na tržištu je prisutan od 2005. godine i mada su ga Italijani do sada tri puta redizajnirali, tehnološki osvježavali i mijenjali mu imena, on je danas sa 12 godina staža zvanično najstariji predstavnik u klasi. Njegov nasljednik je već nekoliko puta fotografisan u zamaskiranom, testnom izdanju na evropskim putevima. O finalnom izgledu za sada se samo spekulisalo, a mnogi su predviđali da će biti oblikovan u skladu sa aktuelnim retro standardima „porodice 500“. No sva ta predviđanja su otišla u drugi plan kada je Fiat u Brazilu predstavio atraktivni model Argo. Mada je teško očekivati da će isti model biti ponuđen i Evropljanima, on je već skrenuo njihovu pažnju prvenstveno zanimljivim izgledom. Svoj novi model Fiat je definisao sa šest riječi: stil, tehnologija, komfor, performanse, sportski i siguran. Riječ je o originalno oblikovanom automobilu koji se uspješno razlikuje od svega do sada viđenog u okvirima njegove klase.

 

Vanjski izgled je različito naglašen zavisno od toga da li je riječ o najskromnije opremljenom modelu ili najskupljem, sportskom HGT-u. Kako bi zadovoljio što veći krug kupaca, Fiat je ponudio široku paletu različitih karoserijskih boja i ukrasa u koje spadaju atraktivno dizajnirani alu naplaci, te setovi spojlera i proširenja pragova. Argo je dugačak četiri, širok 1,75 i visok 1,52 metara, te ima međuosovinski razmak od 2,53 m (2,51 m aktuelni Punto). Razvijen je na MP1 platformi, koja se na brazilskom tržištu koristi i za Fiatova terenska vozila, što je garancija čvrstine. Zapremina prtljažnika je 300 litara. U unutrašnjosti Argo donosi neke elemente koje smo već mogli da vidimo u aktuelnim Fiatovim modelima, ali ima tu i originalnih detalja poput ventilacionih otvora, lakiranog umetka koji dijeli instrument panel, stilizovanih komandi automatskog klima uređaja i instrumenata. Upravljač je isti kao u Bravu, a već smo vidjeli i 7-inčni na dodir osjetljivi ekran Uconnect multimedije... Najpovoljniji Argo u Brazilu košta 46.800 (brazilski real) odnosno 12.592 eura.


MOTORI
Za pogon Arga Fiat je namijenio tri motora snage od 77 do 139 „konja“. Dva manja, 1,0 i 1,3-litarski su iz Firefly porodice, dok je najveći i najjači 1,8-litarski iz EtorQ Evo linije. Ponudu otvara 1,0-litarski trocilindraš sa 77 KS. U sredini je 1.3 atmosferac sa osam ventila, koji razvija 109 KS. Najjači motor u ponudi je 1,8-litarski šesnaestventilac sa 139 KS, koji će se isključivo ugrađivati u Argo HGT model. Dva manja motora se serijski kombinuju sa petostepenim ručnim mjenjačem, a kao opcija uz njih se nudi i istostepeni automatik. Najjači motor se može dobiti i sa šestostepenim automatskim mjenjačem. Argo HGT od 0 do 100 km/h stiže za devet sekundi i može da dostigne maksimalnih 192 km/h. Sva tri motora mogu da rade na benzin, odnosno na u Brazilu popularniji etanol.
 

Datum objave: 05/03/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook