Naslovna > Automobili > Audi > RS6 > Budućnost je u elektrifikaciji

Audi Sport

Budućnost je u elektrifikaciji

Audi RS modeli u budućnosti će imati samo jednu vrstu pogonskog sklopa – elektrifikovanu...

Prema riječima voditelja prodaje i marketinga kompanije Audi Sport Rolfa Michl ova odluka uključuje „blage“ hibride, plug-in hibride i potpuno električe pogone. Ovakvu odluku elektrifikacije svoje performansne linije Audi opravdava – jednostavnošću. Michl je u svojoj izjavi naveo kako stručnjaci kompanije žele „da kupcima bude sve jednostavno, jer će imati jedan automobil sa jednim pogonom“. Nema smisla nuditi različite pogonske sklopove, naveo je Michl, a napori kompanije oko elektrifikacije linije će se odvijati „korak po korak“. U svakom slučaju biće interesantno vidjeti kako će ova ideja izgledati u praksi i koliko će odstupati od ustaljene filozofije kompanije Audi Sport. Prvi korak oko elektrifikacije linije je učinio RS6 Avant, trenutno jedini model sa električnim pogonom.

 

 

 

Ovaj performansni karavan kombinuje 48V „blagi“ hibridni sistem sa četvorolitarskim twin-turbo V8 agregatom koji isporučuju ukupno 591 KS i 590 Nm obrtnog momenta. Sprint od nule do „stotke“ traje 3,6 sekundi, a njegova masimalna brzina je limitirana na 250 km/h. Snaga se prenosi na Quattro pogon na sva četiri točka preko osmostepenog Tiptronic mjenjača. Kao što je već navedeno, Audi će nastaviti dalje sa elektrifikacijom budućih modela.

 

 

Audijev „korak po korak“ plan elektrifikacije uključuje ponudu plug-in hibrida i potpuno električnih RS modela. Obje varijante bi trebale biti dostupne na tržištu do 2023. godine u obliku modela RS4 plug-in i E-Tron GT RS. Michl je istakao kako se kompanija fokusira na „performase i svakodnevnu upotrebu vozila“. Elektrifikacija se pokazala korisnom za performanse automobila zahvaljujući trenutnom obrtnom momentu koji omogućavaju takve pogonske jedinice. Za kraj Michl je dodao kako elektrifikovane performanse mogu biti „apsolutno emotivne“, i da u Audiju jedva čekaju da vide kako će na to sve reagovati konkurencija...

Datum objave: 31/07/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook