Naslovna > Cupra > e-Racer > Cupra sa električnih 670 KS

Seat Cupra touring car

Cupra sa električnih 670 KS

Cupra je predstavila svoj električni touring model od 670 KS...

Ukoliko niste znali, Seat je odvojio Supru kao svoj pod-brend, a skeptici bi mogli biti razuvjereni argumentima da ovaj automobil može biti uzbudljiv i dobar i kao zaseban koncept. On je opisan kao prvi električni touring model na svijetu, iako se to može tvrditi i za Tesla model S, koji se nadmoćnom bori sa rivalskim Ferrarijem 488 GTB sa svoje 402 KS što je iznad svega što je Seat sa predhodnim Leon touring modelima imao da ponudi. Neobično je da ova Cupra e-Racer ne dozvoljava korištenje imena Leon, jer je to možda dio procesa de-Seatizacije ovog pod-brenda, ali je potpuno jasno da je utemeljena na automobilu koji je izgradio statusni simbol i sportsko naslijeđe ovoj kompaniji.

 


Ovaj model je daleko “agresivniji” od bilo kojeg sportskog modela do sad, ali sa veoma ozbiljnom aerodinamikom koja to dokazuje. Difuzor na zadnjem braniku bi komotno mogao da “uzore livadu” ukoliko bi se spustio samo par centimetara niže, a tu su i “pohotljivi” lukovi oko točkova kao i vazdušni otvori na haubi koji su savim sigurno dio aerodinamičkog paketa jer na tom mjestu se neće nalaziti pogonski agregat. Više detalja će se saznati tokom predstavljanja Cupra e-Racer modela na međunarodnom sajmu automobila u Ženevi. Cupra daje svoj maksimalni obrtni momenat pri 12000 rpm, a kapacitet baterije iznosi 65kW. Pogon se prenosi na zadnje točkove preko jednobrzinske transmisije. E-Racer za sada ostaje na konceptualnom nivou i nema naznaka da će takmičiti na stazi protiv modela sa konvencionalnim pogonom ili činiti potpuno novi serijski model poput Seat Leon Eurocup-a. Međutim, promoteri FIA World Touring Car Cup manifestacije su najavljivali planove za novu “E TCR” seriju, u isto vrijeme kada je i predstavljen model e-Racer, što navodi na spekulacije da bi to mogao biti prvi od nekoliko TCR modela koji bi bili začetnici električne klase.

Datum objave: 06/03/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook