Naslovna > Automobili > Renault > Koleos > Dah svježine i lagana šminka
FOTO GALERIJA (28)

Renault Koleos

Dah svježine i lagana šminka

Sa najnovijim estetskim i tehnološkim osvježenjem Koleos je dobio nove adute u borbi sa SUV konkurencijom. Pogonskoj gami pridružen je novi 1.7 dCi sa 130 KS, od kojeg Renault očekuje da bude nosilac prodaje u budućnosti…

 

Nakon tri godine Renault je osvježio svoj najveći SUV model Koleos, kako bi uhvatio korak sa mlađom konkurencijom. Estetske promjene su minimalne i svode se tek na drugačiju LED grafiku dnevnih svjetala. Glavna svjetla su sada dostupna sa Pure Vision LED sistemom automatske regulacije svjetlosnog snopa, dok su zadnja karakteristična po modernijem 3D efektu. U ponudu su uvrštena i dva nova modela alu felni, 18-inčne Taika i 19-inčne Kavea. Dosadašnjoj paleti boja pridružena je i upečatljiva „Red Millesime“ crvena nijansa. U enterijeru su ponuđeni novi dezeni presvlaka sjedišta, a tu su i modernije stilizovane ukrasne letvice.

 

 

Prednja sjedišta sada su dostupna sa nastavkom za produžetak sjedalne površine i funkcijom masaže, a nagib naslona zadnjih sjedišta može se podešavati. U bogatoj opremi našao se i Bose audio sistem sa 12 zvučnika, a tu je i bežično punjenje pametnih telefona u pretincu ispred mjenjača. Zapremina prtljažnika ostala je nepromijenjena u odnosu na prethodnika i iznosi 498 litara. R-Link 2 multimedija dostupna je sa 7 i 8,7-inčnim ekranima i može se preko Android Auto i Apple CarPlay aplikacija povezati sa pametnim telefonima. U standardnoj opremi od sada se nalazi sistem automatskog kočenja, koji može da razlikuje pješake od ostalih objekata. Tu su i sistemi za nadzor mrtvog ugla, održavanje pravca u traci, te poluautomatski parking asistent. Off-road mogućnosti su redefinisane pa je Koleos sa redizajnom dobio klirens od 19 centimetara ili dva manje nego prije toga. U Renaultu ovaj potez opravdavaju činjenicom da je riječ o automobilu koji će veći dio svog radnog vijeka provesti na asfaltnim podlogama. Zbog niže visine manji su i napadni i izlazni uglovi, te sada iznose 18 i 25 stepeni, a bili su 19 i 26. Novi Renault Koleos već je dostupan bh. kupcima. Njegov najpovoljniji model košta 57.300, a najskuplji 79.300 KM.

 

 

POGON

Za pogon redizajniranog Koleosa namijenjen je potpuno novi 1,7-litarski dCi motor sa 130 KS, a tu je i veći dvolitarski dCi sa 190 KS. Oba motora kombinovana su sa sedmostepenim X-Tronic automatskim mjenjačem. Slabiji dizelaš je raspoloživ isključivo sa prednjim pogonom, dok uz jači serijski dolazi 4x4 prenos. Vozač po želji može pomoću tastera na lijevoj strani instrument panela da uključi prednji pogon ili blokadu sa 50:50% prenosom obrtnog momenta između osovina. Blokada se može aktivirati isključivo do brzine od 40 km/h.

Datum objave: 15/12/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook