Naslovna > Automobili > Lamborghini > Huracan > Debitovao u Njujorku sa 630 KS

Lamborghini Huracan Tecnica

Debitovao u Njujorku sa 630 KS

Cijene i dostupnost tek treba da budu objavljeni, ali postoji dobra opklada da ga rijetko ko može sebi. Dobra vijest je da ovo nije model ograničene serije kao što je STO, pa idite uplatite loto i nadajte se najboljem...

Čini se da Lamborghini jednostavno ne može napustiti Huracan. Teško je kriviti kompaniju, budući da graciozno stari V10 superautomobil još uvijek ima svoje prednosti u odnosu na konkurenciju i pokazao se kao lako modularna platforma, s obzirom na svoje višestruke iteracije. Danas dolazi novi model sa Lamborghini Huracan Tecnica, krajnjom manifestacijom obećanja V10 Lamba da će pružiti uzbuđenje kako na cesti tako i na stazi.

 

 

 


Huracan Tecnica mnoge svoje tragove preuzima od Huracan STO, iteracije orijentisane na stazu superautomobila sa V10 pogonom. U suštini, STO je najbliži Super Trofeo trkaćem automobilu spremnom za trku koliko to dozvoljavaju zakoni na cestama. Lamborghini je ovo preradio u paket koji je pogodniji za ulicu, onaj koji je zabavan za vožnju po cestama, dok se jednako lako ponaša na stazi. U liniji Huracan, nova Technica dijeli razliku između STO spremnog za stazu i „normalnog“ Huracan Evo RWD.

 


Pokreće ga atmosferski 5,2-litarski V10 – isti onaj koji se koristi u STO – i isporučuje nešto više od 630 KS (470 kilovata) i 565 njutn-metara obrtnog momenta isključivo na zadnje točkove. Snaga se šalje preko sedmobrzinskog mjenjača s dvostrukim kvačilom s promjenjivim karakteristikama mjenjača u zavisnosti od odabranog načina vožnje ANIMA.

 


Tehnički dio Tecnice je sistem LDVI ili „Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata“, koji utiče na dinamičko ponašanje Huracana. On koordiniše sisteme kao što su kontrola vuče, vektorisanje obrtnog momenta i upravljanje zadnjim točkovima kako bi se postigao željeni nivo kontrole. „Strada” je najstabilniji, svakodnevni način vožnje koji sve čini što ugodnijim. Sport čini Huracan razigranijim tako što povećava odziv gasa i mjenjača, uključuje veći dio vektorisanja obrtnog momenta i omogućava zadnjim točkovima više prostora za prekomjerno upravljanje prije intervencije, dajući vozačima malo kontroliranog klizanja repa.

 


Corsa pokreće Huracan u njegov najozbiljniji i najodgovorniji način rada, dajući vozaču sve što Tecnica može ponuditi za maksimalan napad na stazi. Gas za izlaz V10 je najosetljiviji, a mjenjači su jednako agresivni koliko i brzi. Upravljanje zadnjim točkovima, kontrola proklizavanja i vektorisanje obrtnog momenta rade prekovremeno kako bi Huracanu pružili svo prianjanje koje mu je potrebno za vruće krugove. Huracan Tecnice je sposoban da sprinta od nule do 100 za 3,2 sekunde i njegovom maksimalnom brzinom od skoro 325 km/h.

 


Eksterijer Tecnice nije samo da ga izdvaja od ostatka linije. Njegov dizajn treba da bude aerodinamički efikasniji, a da pritom maksimalno iskoristi svoj lagani inženjering, kao što je poklopac motora u potpunosti od karbonskih vlakana. Vizuelno, dijeli razliku između svojih kolega koji se voze na cesti i svog STO kolege na stazi. Nova maska uključuje vazdušnu zavjesu, nešto novo za Huracan. Donje letvice novog prednjeg difuzera usmjeravaju vazduh kroz točkove radi poboljšanog hlađenja i potisne sile.

Datum objave: 12/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook