Naslovna > Motocikli > Dijete ulice
FOTO GALERIJA (19)

Keeway F-NKD 50

Dijete ulice

Najnoviji Keeway model za ovu godinu krije se iza oznake F-NKD, a riječ je o popularnom F-ACT-u 50, koji je osvježen novim kombinacijama bojama i klasičnim golim upravljačem...

Ljepše vrijeme na ulice je izmamilo sve više dvotočkaša, koji u velikim urbanim sredinama predstavljaju idealno prevozno sredstvo za najbrži i najjeftiniji transport od tačke A do tačke B. U korak sa potrebama idu i proizvođači, a među njima i najzastupljenija marka na našem tržištu – Keeway. Najnoviji model za ovu godinu krije se iza oznake F-NKD, a radi se o popularnom F-ACT-u 50, koji je u ovom slučaju osvježen novim kombinacijama boja i klasičnim golim upravljačem. Što se tiče izgleda, ogoljeni F-ACT i danas djeluje dovoljno moderno i svježe, što je upravo potvrdila i naša testirana verzija izvedena u plavo-bijeloj boji, koja je za ovu godinu uljepšana sada dvobojnim sjedištem, šminkerskim utezima na upravljaču, te mat crnim rezonantnim izduvom sa metaliziranim prigušivačem. Dodamo li i trendovska crvena kočiona kliješta, sa kojima je opremljen prednji narezani disk, te atraktivne 12-colne aluminijumske točkove sa pneumaticima širine 120 i 130 mm, jasno je da su u Keewayu nastojali da ovom modelu podare što više sportskog duha.

 

 

 

 

Kada se sve sagleda, to im je i pošlo za rukom, ali svakako ne treba zanemariti ni činjenicu da je F-NKD zadržao funkcionalnost F-ACT-a 50, postignutu masivnim nosačem za kofer, kukicom na upravljačkom stubu, te prostranim prtljažnikom ispod sjedišta, koji prima kacigu pune veličine.
 

 

Novi upravljač predstavlja jedan od atraktivnijih detalja, a i sam njegov položaj sada pruža znatno više osjećaja u vožnji. Upravo je položaj rezultovao i time da će se na Keeway F-NKD sada lako smjestiti i dvometraši, kojima prilikom skretanja koljena više neće zapinjati za upravljač. Da je dosta truda uloženo u kreiranje ovog novog modela, pokazuje i atraktivni multifunkcionalni displej, koji uz integrisane indikatore smjera, dugog svjetla i količine ulja za mješavinu, pokazuje brzinu, stanje goriva u rezervoaru, te pređenu dnevnu i ukupnu kilometražu. S druge strane jedna od stvari koja je mogla i morala biti bolje urađena je bočni nogar, sa kojim usljed prejake opruge treba rukovati veoma pažljivo, jer ima tendenciju samostalnog vraćanja u sklopljeni položaj. Što se tiče agregata, izmjena nije bilo, a radi se o provjerenom vazdušno hlađenom dvotaktašu, koji je zasnovan na Minarelli modelu nešto starije generacije. Uz dovoljne 3,5 KS, koje razvija pri 7.000 o/min, ovaj robusni i veoma izdržljivi agregat dovoljno je živahan i, što je najvažnije, sposoban da prati normalan ritam saobraćaja.

 

 

Mješavina goriva i ulja priprema se automatski, a svakih 100 kilometara trebaćete je samo tri litre, što je rezultat u prosjeku klase. I pored minimalne potrošnje, rezervoar goriva bi trebao biti veći, jer 4,9 litara je nedovoljno za današnje standarde, što opet sa druge strane i ne predstavlja preveliki problem, ako ovaj scooter koristite samo u gradskom okruženju, kojem je, ruku na srce, i namijenjen. Tokom vožnje sa Keewayem F-NKD ostvarili smo dvije maksimalne brzine. Blokiran ide 45 km/h, a bez nje ovaj 93 kilograma teški scooter po instrumentima lako uhvati i 65 km/h. U skladu sa performansama je i ogibljenje, sastavljeno od klasične teleskopske viljuške i zadnjeg podesivog monoamortizera, koji su nešto tvrđe podešeni, ali koji zbog toga lako izlaze na kraj sa različitim gradskim iskušenjima.  U svakom slučaju, Keeway je i ovim modelom nastavio sa svojim starim sloganom „ponuditi puno za malo novca“. Naime i pored veoma bogate opreme, u koju su uključeni daljinsko startovanje i gašenje motora, te alarm, generalni zastupnik Keeway scootera i motocikala preduzeće Nordstar iz Matuzića odlučilo je da ovaj model ponudi po akcijskoj cijeni od prihvatljivih 1.999 KM, što je i više nego odmjerena svota, uzmemo li u obzir šta se i koliko za nju dobija.

 

Datum objave: 16/08/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook