Naslovna > Motocikli > „Drhtavica“ koju ne zaboravljate!
FOTO GALERIJA (8)

Aprilia Shiver 750 test

„Drhtavica“ koju ne zaboravljate!

Dugoočekivana Aprilija 750 Shiver, popularna „drhtavica“, stigla je na naše tržište... Zahvaljujući generalnom zastupniku Piaggio grupacije za BiH, preduzeću Babić Trade, testirali smo jedan od najpoželjnijih i najnaprednijih nakeda, koji nastavlja tamo gdje je stao uspješni prethodnik...

Aprilia je Shiverom, ili u prevodu „drhtavicom“, i ovaj put kreirala potpuno nov motocikl, ne samo po pitanju dizajna, već i po implementiranim naprednim tehničkim rješenjima. Poslije dvije godine opsežnog razvoja, Aprilia Shiver je od klasičnog projekta konkretizovana u pravi motocikl. Jedna od najvažnijih marketinških strategija u produkciji uspješnog motocikla je zasigurno spoznaja koja pravila važe u određenom segmentu, jer svaki skriva ključne elemente po kojima će publika lako identifikovati određeni produkt. Takav je slučaj i sa Shiverom, odnosno njegovim nastupom u popularnom naked segmentu, jer osnovni element u ovoj klasi motocikala je optički nastup, koji je u ovom slučaju izuzetan. Proizvođač iz Noale tako je stvorio motocikl koji je prihvatljiv za sve segmente motociklista, ali koji istovremeno posjeduje izraženu originalnost i ekskluzivnost. Ugađajući trendovima Aprilija je i ovaj put posegnula za oštrim, agresivnim linijama, dok je gotovo svaki tehnički dio izveden kao stilski element. Jedan od najefektnijih detalja na 189 kilograma teškom Shiveru je njegov okvir kreiran kombinovanjem aluminijumske baze i cjevastih struktura, ali tako složen da u bliskoj budućnosti lako može biti evoluiran.

 

 

 

 

 

Ništa manje zanimljiv je i sjajni V2 agregat zapremine 750 ccm sa uglovima između cilindara od 90 stepeni, koji predstavlja čisti rezultat iskustva Aprilijinog istraživačkog i razvojnog tima. Nova generacija Aprilijinog dvocilindraša predstavlja najnapredniji i istovremeno najkompaktniji agregat ove vrste u klasi. Zahvaljujući podešavajućem elektronskom menadžmentu ostvarene performanse su uporedive i sa četverocilindrašima identične zapremine, s tim da je ovaj dvocilindraš u stanju isporučiti mnogo više korisnog obrtnog momenta pri niskim obrtajima, čime je zapravo efikasniji pri svakodnevnoj vožnji. Ovaj veoma kompaktni agregat pri 9.000 o/min ostvaruje maksimalnih 95 KS, dok je najveći obrtni moment od 81 Nm raspoloživ pri 7.000 o/min, što su karakteristike koje ga svrstavaju u grupu najmoćnijih dvocilindraša na tržištu.

 

 

 

Ipak, najvažniji detalj Aprilijinog dvocilindraša je takozvani ride-by-wire elektronski akcelerator, zaslužan za tri moda mapiranja paljenja – Rain, Touring i Sport, s ciljem pružanje najboljih performansi motora tokom vožnje u različitim uslovima. Istovremeno i ogibljenje u potpunosti prati karakteristike agregata, a sastoji se od podesive prednje 43-mm upside-down viljuške hoda 120 mm, te zadnjeg takođe podesivog mono-shock amortizera sa hodom od 130 mm. Uz snažne radijalne kočnice sa prednjim dvostrukim diskovima promjera 320 mm i četveroklipnim čeljustima, te zadnjim 245-mm monodiskom sa dvoklipnim čeljustima, pohvalićemo i atraktivne lake 17-colne točkove sa pneumaticima dimenzija 120/70 i 180/55.

 

 


Što se tiče vozačke pozicije, u Apriliji su odlučili da ona bude što prirodnija, a samim tim i što komfornija, ali sa takvom položajem koji će dozvoliti perfektnu kontrolu i na limitu. Upravo zbog toga, ali i podesivog elektronskog menadžmenta agregata, ovaj motocikl podesan je, kako za početnike tako i za vozače sa većim iskustvom, koji će zasigurno znati kako da iskoriste sjajne karakteristike i motora i šasije. Aprilia Shiver 750 u našoj zemlji se može kupiti kod ovlašćenog zastupnika motocikala Piaggio grupacije - preduzeća Babić Trejd, koje posluje na nekoliko lokacija u BiH, po cijeni od 15.648 KM. Više o ovom po mnogo čemu posebnom motociklu možete saznati i na veb stranici www.motosalon.ba.

Datum objave: 25/07/2010
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook