Naslovna > Vijesti > Dvostruki duh brenda Abarth

Abarth 2020.

Dvostruki duh brenda Abarth

Prenos tehnologije sa trka na masovnu proizvodnju može se jasno vidjeti u dvije specijalne serije Abarth 595 Scorpioneoro i Abarth 595 Monster Energy Yamaha koje su predstavljene u septembru, i obe su opremljene 1,4-litarskim Abarth T-Jet motorom...

Adrenalinom ispunjena serija Abarth 595 Monster Energy Yamaha predstavlja savršen izraz zajedničkih vrijednosti brenda „Škorpion“ i brenda Yamaha, koje su zasnovane na performansama, trkama, tehnologiji i zabavi. Proizveden je u ograničenom izdanju od 2000 jedinica, i ovaj novi model inspirisan je izgledom i enterijerom modela YZR-M1 Monster Energy Yamaha MotoGP 2020, sa „Monster kandžom“ dodatom na haubu, kao omaž novom partnerstvu sa poznatim brendom energetskih pića. Partnerstvo sa Yamahom traje od 2015. godine, i sa predstavljanjem ove nove specijalne serije, ta veza je ojačana, a zasnovana je na sposobnosti da se prevaziđu sportske i trkačke prepreke „izlaskom na ulice“ sa mnogim specijalnim serijama punih adrenalina: Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition (2015.), dvosjedišnim Abarth 695 biposto Yamaha Factory Racing Edition (2015.), i konačno, Limited Edition Abarth 695 XSR Yamaha (2017.).

 

 


Druga specijalna serija, ekskluzivni Abarth 595 Scorpioneoro je ograničena serija od samo 2000 primjeraka koja predstavlja omaž poznatom A112 Abarth „Gold Ring“ modelu, bolje poznatom ljubitelja kao A112 Abarth „Targa Oro“. Zaista ekskluzivan automobil, samo 150 modela je proizvedeno 1979. godine, svi crne boje, sa zlatnim detaljima, sofisticiranim enterijerima i širokim asortimanom opreme u okviru standardnog paketa, u skladu sa italijanskom tradicijom „granturismo“ automobila.


Među glavnim trijumfima prošle sezone, ističu se treća pobjeda brenda Škorpion za redom na FIA R-GT kupu, koju je ostvario mladi Italijan Andrea Mabelini, zajedno sa Virdžinijom Lenci u Berninini Rally timskom automobilu. Godine 2018. Francuz Rafael Astije osvojio je ovu prestižnu titulu, a 2019. ju je odnio Italijan Enriko Brazoli. Mabelini je takođe osvojio Abarth Rally Cup 2020. godine, jednokratni šampionat za vozače u trci za evropsku titulu, u modelima Abarth 124 rally.


Čist adrenalin i u F4 šampionatima „powered by Abarth“ u Njemačkoj i Italiji, čiji su rasporedi isprepletani i unakrsni, gdje su jednosjedišni modeli sa Abarth motorima imali 18 različitih pobjednika i 23 vozača koji su se popeli na podijum. Ali na kraju šampionata, imali su samo jednog pobjednika. U Italiji, po prvi put u 7 izdanja, pobjednik je bio Italijan: 15-godišnji Gabrijel Mini, koji je nanizao 4 pobjede i 15 plasmana koji nose poene, pobijedio je u seriji nedjelju dana unaprijed. Emocije su bile podjednako jake kada je na njemačkom F4 šampionatu pobjedu odnio 16-godišnji Britanac Džoni Edgar. Tokom sezone, imao je 6 pobjeda i 13 plasmana, osvojivši titulu u posljednjoj trci nakon tijesne trke sa Amerikancem Džekom Krofordom i Fincem Elijasom Sepanenom, druga dva konkurenta. Zajednička nit koja spaja dva šampionata je 1,4-litarski Abarth T-Jet motor sa 160 KS, što je dokazalo njegove performanse i pouzdanost.


Formula 4 je osnovana 2014. na osnovu ideje predsjednika FIA Žana Tota i odabrala je Abarth kao tehničkog partnera koji će obezbijediti motore. Zahvaljujući izvanrednom odnosu težine i snage, moćan i pouzdani 1,4-litarski Abarth Turbo motor sa 160 KS postavljen na Tatuus jednosjedišni model garantuje visoke performanse (maksimalnu brzinu od 240 km/h; ubrzanje od 0 do 100 km/h za oko 5 sekundi). Njegova famozna pouzdanost takođe znači da se sezonski troškovi za timove i vozače mogu kontrolisati. Zato ispunjava FIA uslove za obuku za vozače Formula klase budućnosti, i to je održivo zbog nižeg troška po sezoni, u skladu sa vrijednostima FIA i Abarth-a u pogledu razvoja mladih talenata. Od 2014. godine, više od 350 vozača došlo je na staze kako bi dokazali svoje vještine. U nekim slučajevima, dostigli su vrhunac svoje stručnosti, na primjer u slučaju Lensa Strola, prvog pobjednika italijanskog F4 šampionata „powered by Abarth“ 2014. godine, koji je sada vozač Formule 1. Njemac Mik Šumaher, sin bivšeg Ferrari vozača Mihaela, takođe se trkao u F4 2016. godine i osvojio je Formula 2 svjetski šampionat prošle godine.

Datum objave: 13/01/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook