Prije nego što svjetlost dana ugleda produkcijsko izdanje nove generacije modela 911 (992), nekoliko preostalih sedmica Porsche-ovi nemilosrdni inženjeri koriste da maksimalno istestiraju sve tehničke komponente novog “elfera”. Bez obzira na ogroman broj sati provedenih na stazama Nürburgring i Nardo gdje su testni primjerci preživjeli sve vrte iživljavanja i silovanja nedužnih automobila, izgleda da im nije dosta. Jasno je i zašto, ipak oni najbolje znaju kako se prave vrhunski sportski automobili, u najjačim serijama nevjerovatno brzi i napredni, a u isto vrijeme pouzdani i trajni kao VW Jetta dizel.
"I ovaj put smo naše testne automobile podvrgli nemilosrdnim maltretiranjima na različitim podlogama, u raznim uslovima i dijelovima svijeta, a na sve smo po običaju dodali različite nadmorske visine i ekstremne temperature, jer želimo da i novi 911 bude vrhunski sportski automobil koji se bez problema može nositi sa svakodnevnim korištenjem u različitim uslovima. Baš to je svaki Porsche 911 uvijek izdvajalo od konkurencije" rekao je Andreas Pröbstle, prvi čovjek na projektu nove generacije besmrtne 911-ke.
Koliko se radujemo premijeri novog 992 modela, utoliko više se radujemo jačim serijama S, Turbo, Turbo S, GT2, GT3 te najbrutalnijim RS izvedbama.