Naslovna > Vijesti > Električna zadnja osovina i preko 400 ks

Ford Focus RS

Električna zadnja osovina i preko 400 ks

U Evropi, Ford svakih 135 sekundi proda jedan Ford Focus...

Četvrta generacija je već iznjedrila ST verziju u benzinskom i dizel izdanju i hedžbek i karavan karoserijskim verzijama, a ukoliko je vjerovati najnovijim izvještajima, Focus RS je model rezervisan za 2021.godinu, što znači da zvanično predstavljanje možemo očekivati u narednoj godini. „Hiperheč“ će zadržati 2,3-litarski EcoBoost motor prethodnog modela, uz hibridnu asistenciju, koja se ogleda u dodatnoj snazi i manjoj potrošnji. Značajna promjena se ogleda u prenosu snage, koja će biti isporučivana isključivo na prednje točkove.

 

To ne znači da će se prebaciti na prednji pogon- četvrta generacija Focusa RS bi trebalo da koristi eTwinster sistem, razvijen od strane GKN Automotivea,To bi značilo da se radi o osovini na čisto električni pogon. „Drift“ režim bi mogao da nastavi da bude u opticaju, što ga takođe stavlja naspram modela iz Afalterbaha.
Dok još uvijek aktuelni Focus RS raspolaže sa 350 konja, njegov naslednik bi trebalo da ima više od 400 ks.

Datum objave: 23/12/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook