Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > EQ Serija > Električni SUV tek za tri godine

Mercedes EQE

Električni SUV tek za tri godine

Mercedes neumorno radi na proširenju svoje EQ serije električnih vozila, a SUV model EQE je prvi put snimljen na cesti...

Mercedes ima u planu da pod oznakom EQ ponudi potpuno električne varijante modela iz konvencionalne linije. „Prvenac“ je bio EQC, električna alternativa GLC-u, a kompaktniji modeli EQA i EQB bi trebali stići na tržište krajem ove godine. Pored navedenih modela bi se u liniji trebao naći i EQE, oznaku koju bi trebala ponijeti limuzinska i SUV varijanta. Prototipovi limuzine na tesnoj vožnji su već odavno viđeni, a prve fotografije SUV modela pokazuju da će obje varijante imati identičan izgled prednjeg dijela vozila.

 

 

 

Kamuflaža sakriva finije detalje i oblike, ali se može primjetiti da će EQE modeli imati vitka LED prednja svjetla koja se spajaju sa rešetkom hladnjaka u jednom okviru. Od A-stubova prema zadnjem kraju, ovjaj SUV zadržava tradicionalniji, kutijasti 4x4 oblik. U poređenju sa EQC-om ovaj model ima „zdepastiji“ poklopac motora, veći međuosovinski razmak i drugačiji oblik kabine. EQE se bazira na novoj Mercedsovoj platformi, pod nazivom MEA, koja će debitovati na EQS limuzini naredne godine. Nova platfoma omogućava veći fleksibilnost u poglednu određivanja proporcija vozila, međuosovinskog rastojanja i praktičnosti, jer inžinjeri ne moraju smještati konvencionalni agregat ili mjenjač.

 

 

 

Očekuje se da će Mercedes ponuditi široku širok izbor baterija i izlazne snage za EQE, zahvaljujući pomenutoj modularnosti platforme, a proizvođač je već patentirao čitav niz oznaka serije od EQE 300 do  EQE 600. Koliko je poznato, nova platforma se sastoji od kombinacije čelika, aluminijuma i karbonskih vlakana kako bi se redukovala težina, tako je je sposobna ponijeti bateriju od 100 kWh. Prema proizvođaču, ova baterija bi omogućavala autonomiju od oko 700 kilometara sa jednim punjenjem. Međutim, ova baterija će se sasvim sigurno naći u najvišem nivou opreme, dok će jeftinije verzije biti oremljene baterijom manjeg kapaciteta i autonomije.

 

 

 

Uporedo sa baterijom velikog kapaciteta, EQE će biti opremljen mogućnošću brzog punjenja. Prema informacijama proizvođača punjač snage 350 kW bi trebao napuniti bateriju od nule do 80% kapaciteta za oko 20 minuta. Iako su prototipovi već na cesti, finalne proizvodne verzije se mogu očekivati tek za nekoliko godina, vjerovatno ne prije 2023. godine. Na tržištu će se vjerovatno pojaviti prvo limuzinska varijanta, a zatim nakon nekoliko mjeseci bi uslijedilo predstavljanje SUV-a.

Datum objave: 03/08/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook