Naslovna > Auto moto sport > Favoriti su Toyota, Ford i Hyundai

WRC Rally Sweden 15.-18.02.2018

Favoriti su Toyota, Ford i Hyundai

Druga etapa ovogodišnjeg WRC šampionata se vozi u Skandinaviji.

Kada je prvi put održano, ovo takmičenje je nazvano Rally of the Midnight Sun i voženo je tokom ljeta. Postalo je zimsko takmičenje tek 1965. godine, a danas je jedini rally u sezoni koji se vozi u zimskim uslovima. Dominirali su Skandinavci sve do 2004. godine, kada je prvi put pobjedio Sebastian Loeb, a drugi pobjednik i neskandinavac „autsajder“ je još samo Sebastian Ogier. Stig Blomqvist i Marcus Gronholm imaju najviše pobjeda i to svaki po 5. Avantura počinje u četvrtak uveče, duboko u zaleđenim šumama Švedske i Norveške. Ukupno 19 etapa čeka takmičare koji će preko snijega i leda provesti 1.400 km. Sa tradicionalne lokacije servisnog parka u Karlstadu karavan će biti premješten u Torsby. Prva etapa se vozi na spektakularnoj Super Special Stage Karlstad Trotting, koja se ponavlja 48 sati kasnije. Zadnjih 7 etapa koje se voze petkom su na Švedskom tlu, a sve ostale etape se voze u Norveškoj. Skoro četvrtina dionica je nova u odnosu na trasu 2017. godine, a subotnja Torntop etapa se vozi prvi put nakon 2014. godine. Ove godine se vozi i subotnja noćna  power stage etapa  dužine 3.13 km  u Torsbyju prije odmora i ulaska u servisni park. Za nedjelju su ostavljena samo  dva prolaza kroz Likenas i jedna uživo TV Power Stage kroz Torsby. A za ljubitelje oldtimera, Rally Sweden Historic se vozi petkom i subotom paralelno sa WRC takmičenjem.

 

U subotu će svi takmičari voziti dva puta etapu Vargåsen, poznatu po nagradi za najduži skok nazvanu Colin’s Crest u čast preminulog  svjetskog prvaka Colina McRaea. Rekord za najduži skok trenutno drži Eyvind Brynildsen, koji je 2016. godine sa Ford Fiestom R5 skočio čitavih 45 metara i time srušio rekord Thierry Neuvillea od 44 m. Inače, brzina na kojoj se automobili “odlijepe” od tla na vrhu prevoja je 165 km/h. Fiesta, nema šta.. http://youtu.be/CNAO9S1vnUc

Datum objave: 13/02/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook