Naslovna > Automobili > Seat > Leon > Formula za uspijeh
FOTO GALERIJA (36)

Seat Leon

Formula za uspijeh

Četiri godine nakon premijere u Parizu došlo je vrijeme za Leonov korak dalje. Obnovljeni model u prodajne salone dolazi od januara 2017. godine i s brojnim poboljšanjima želi ostati trenutno najprodavaniji model španske marke, ali i dodatno pomrsiti račune konkurenciji u kompaktnoj klasi ...

Nakon odlično prihvaćene Atece, Seat nastavlja s ofanzivom modela predstavljajući još jedan važan novitet – detaljno obnovljeni Leon. Kompaktni Seat je jedan od tri nosiva stuba španskog brenda. U novi model ugrađeni su svi potrebni sastojci koji garantuju uspjeh: udobnost, tehnologija i kvalitet, uz važne dodatke koji Seatove modele čine poželjnim – dizajn, emocije, dinamičnost i uzbudljivost. To je formula za uspjeh automobila, važnog dijela Seatove istorije, koju Španci zovu „Leon Formula“.

 


Na prvi pogled se ne vidi mnogo promjena na području dizajna. Glavna pažnja je, osim detaljima, posvećena sigurnosti, udobnosti i funkcionalnosti pa se promjene na novom modelu mogu svrstati u dvije jasno određene glavne kategorije – dizajn i tehnologija. Estetske modifikacije su koncentrisane oko prednjeg dijela automobila s novom maskom, branikom i glavnim svjetlima. LED tehnologija je zastupljena i kod svjetala za maglu i pokazivača pravca. Novi su dizajn alu naplataka, te tri boje karoserije: crvena, plava i ljubičasta. 
„Leon je vrlo atraktivan automobil i nije bilo potrebe mijenjati njegov imidž, nego ga ojačati i osvježiti. Harmonizovali smo sve dijelove ovog modela, posebno prednji i zadnji dio s bokovima“, rekao je direktor Seatovog dizajnerskog odjela, Alejandro Mesonero-Romanos.

 


U unutrašnjosti se promjene vide na centralnoj konzoli, novim i kvalitetnijim oblogama, LED tehnologiji osvjetljenja ploče s instrumentima i električnoj parkirng kočnici. Ipak, većina novina nije vidljiva, jer se nalazi ispod lima i plastike. Leon je dobio 8-inčni ekran i novu centralnu konzolu sa sistemom povezivosti preuzetim iz Atece, bežični sistem punjenja pametnih telefona i pristup bez ključa. Na početku prodaje  nudiće se s četiri paketa opreme, ulaznim Reference, bogatijim Style i FR, te novim Xcellence.
Poput Atece, i Leon obiluje tehnologijama najnovije generacije koje vožnju čine jednostavnijom i opuštenijom. Osim ljubitelja tehnoloških poslastica, u automobilima će na svoje doći i oni koji vole široku ponudu motora. Uz benzinske i dizelske motore dinamičnih performansi i niske potrošnje u ponudi će biti ponuđena i opcija pogona na kompresovani prirodni plin.
Dizelska ponuda kreće s 1,6-litarskim TDI motorom snage 90 KS koji do 100 km/h ubrza za 12,4 sekunde i završava s dvostruko snažnijim 2.0 TDI-jem koji nudi prave sportske performanse ubrzavajući od 0 do 100 km/h za 7,4 sekunde u SC modelu. Ne smije se zaboraviti novi motor u ponudi, 1.6 TDI sa 115 KS, ali samo za neka tržišta. Uz ovaj motor Leon će se isporučivati i s 4Drive pogonom s petom generacijom Haldex kvačila.

 

U Leonu ST je moguće dobiti 2.0 TDI sa 110 KS, koji bi trebalo da bude posebno zanimljiv taksistima. Snaga benzinskih motora ima raspon od 110 do 180 KS i uključuje 3-cilindrični 1.0 TSI sa 115 KS. Zavisno od motora, Leon se isporučuje s ručnim 5-stepenim ili 6-stepenim mjenjačem i DSG-om sa šest ili sedam stepeni. Sportski Leon Cupra je planiran za blisku budućnost, ali o tome nekom drugom prilikom.

 


 

 

 

 

POMOĆ U VOŽNJI
Traffic Jam Assist
Ova tehnologija svoju svrhu pokazuje u gustom gradskom saobraćaju s mnogo „stop-and-go“ vožnje. Pri niskim brzinama u gustom saobraćaju novi Leon automatski upravlja, ubrzava i koči u skladu s postavkama sistema. Pri višim brzinama do oko 60 km/h sistem pruža podršku oko kontrole brzine i zadržavanja vozila u voznoj traci. Međutim, ne radi se o autonomnoj vožnji, jer vozačeve ruke moraju biti na upravljaču.

 

 

 

 

Sistem Traffic Jam Assists čine Lane Assist i ACC prilagodljivi tempomat. Sistem Lane Asssit, osim što ne dopušta nenamjeran izlazak iz kolovozne trake, drži auto u sredini i savjetuje vozaču preferiranu poziciju. ACC omogućava automatsko kočenje i ubrzavanje kad je sistem aktivan u „stop-and-go“ vožnji.   

Datum objave: 30/01/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook