Paleta Volkswagen Grupe sa pogonom na prirodni gas obuhvaća niz modela Škode, Audija i Seata. Vodeći brend konglomerata, vraća se na tržište CNG modela sa novim Golfom TGI koja dijeli svoj pogonski sklop sa novom Škodom Octavijom G-Tec. Ovo znači da se ispod poklopca motora nalazi 1,5-litarski turbo agregat od 133 KS i 200 Nm obrtnog momenta. Ovi podaci mnogima zvuče poznato, jer se identičan četvorocilindraš nalazi u novom Audiju A3 G-Tron.
Navedeni agregat koristi Millerov proces sagorijevanja što ga čini prikladnijim za korištenje prirodnog gasa kao pogonskog goriva, jer ovaj postupak omogućava visoku efikasnost i malu emisiju ugljen dioksida zahvaljujući stepenu kompresije 12,5:1.
Golf TGI dolazi opremljen rezervoarom na prirodni gas zapremine 115 litara ili 17,3 kilograma što omogućava prelazak oko 400 kilometara po WTLP ciklusu. Tu je i benzinski rezervoar od 9 litara koji služi kao „prva pomoć“ ukoliko vozilo ostane bez gasa. Prema Volkswagenu, prosječna potrošnja gasa je između 4,1 i 4,3 kilograma na pređenih 100 kilometara.
Novi Golf TGI je dostupan za narudžbe u Evropi u hatchback varijanti, a uskoro se očekuje i karavanska opcija.