Naslovna > Automobili > Toyota > Yaris > Gradski šminker po Evropskom ukusu
FOTO GALERIJA (35)

Test – Toyota Yaris Bi-Tone 1,33 VVT-i

Gradski šminker po Evropskom ukusu

Treća generacija Toyote Yaris na europskom tržištu bilježi odlične prodajne rezultate. U bogatoj ponudi posebno se istiće verzija kao na našem testu – Bi-Tone. Kao što sama oznaka otkriva radi se o dvobojnoj karoseriji. Kupcima se nude tri glavne boje: metalik crvena, biserno bijela i metalik bronzana. Crni su detalji konstanta...Od odabrane boje karoserije ovisi kombinacija boja u unutrašnjosti. Sve skupa vrlo lijepo izgleda. Ispod lima je sve isto...

Uz posljednji redizajn Toyota Yaris je postala dosta privlačnija nego do sada. Naročito dobro reaguju mlađi kupcima kojima je japanski gradski automobil prvenstveno i namijenjen. Da bi se postigla dodatna atraktivnost uveden je poseban stilski paket Bi-Tone. U principu radi se o karoseriji sa dvije boje. Crni krov i još čitav niz detalja lakiranih u istu boju daju potrebnu dozu luksuza. U Toyotinom katalogu možemo naći tri boje za Bi-Tone paket: metalik crvena (kao na testu), metalik bronzana i biserno bijela. Odabrana boja direktno određuju unutrašnje uređenje- uz crvenu ide crna, uz bijelu siva dok u bronzu dolaze toplo sive obloge. Posebne aluminijske felge dio su standardne opreme Bi-Tone paketa.

 

 

Iako se o ukusima ne raspravlja moramo reći da se, barem nama, kombinacija kao na testu najviše dopada. Gdje god da smo se pojavili bilo je dosta zadivljenih pogleda pa smo slobodni zaključiti da naše mišljenje dijele mnogi. 

Naš Bi-Tone Yaris došao je sa 1,33 litrenim benzinskim motorom snažnim 99 KS. Maksimalna snaga raspoloživa je pri 6.000 obr/min dok je maksimum obrtnog momenta od 125 Nm prisutan na 4.000 obr/min. Iznad 3.000 obr/min štedljivi benzinac pomalo pokazuje sportsku narav dok je ispod blago uspavan. Elastičnost mu se ne može osporiti. Zasluga je to dobro sračunatog manuelnog mjenjača sa šest stepeni prenosa. Naravno, naš pogonski agregat zadovoljavaju Euro5 normu o izduvnim gasovima...

 

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h završi se za 11.7 sekunda a postigne maksimalnih 177 km/h. istaknimo da smo bez problema držali putnu brzinu od 160 km/h. Test smo završili s prosječnih 5.5 litara bezolovnog benzina. Zbog već spomenutog mjenjača u gradu se lako prolazi sa manje od 7 litara dok na regionalnim cestama potrošnja rijetko naraste preko 5.5 litara.

Veliki pomak naprijed, u odnosu na prošlu generaciju, osjeti se na voznim osobinama. Novi je Yaris neočekivano udoban automobil uz uzorno držanje podloge. Naš je testni automobil imao i ESP što je dalo dodatnu dozu sigurnosti. Treću generaciju Yarisa zaista smo vozili po svim mogućim cestama i skidamo kapu inženjerima čiji se potpis nalazi ispod projekta za ovjes. Točkovi od 16 inča prava su mjera za naše ceste. Za broj veći možda bi bili atraktivniji ali bi znatno narušili udobnost vožnje.

Krug okretanja manji je od 10 metara što uz dobro kalibriran servo volana vožnju u gradu čini iznimno laganom. Preglednost je na sve strane odlična a tokom preciznog parkiranja pomaže zadnja kamera čija se kristalno čista slika projecira na Touch&Go displej.   

Inženjeri su veliku pažnju posvetili materijalima pa je ukupna masa u odnosu na penzioniranu generaciju smanjena za 20 kg. Ovisno o modelu kreće se od 950 do 1.075 kg što pogoduje nižoj  potrošnji a samim tim i manje štetnog CO2 u atmosferi. Dakako i dinamika vožnje time postaje bolja.

 

 

U velikim svjetskim metropolama velika se pažnja posvećuje gradskim automobila jer se u njima provodi najviše vremena. Zbog toga je veoma bitan opšti ugođaj bez obzira da li se radi o vanjskom ili unutrašnjem dizajnu. Toyota sa stilskim paketom Bi-Tone očigledno prati svjetske trendove...Kao veliki adut ističemo cijenu bogato opremljenog i stilski dotjeranog automobila- 25.290 KM.

 

 

 

Tehnički podaci:
Toyota Yaris Bi-tone 1.33 VVT-i*  dužina: 3.885 mm, širina: 1.695 mm, visina: 1.510 mm, međuosovinsko rastojanje: 2.510 mm  * motor: 4 cilindra 1.329 ccm, 99 KS pri 6.000  obr/min, maksimalni obrtni moment 125 Nm pri 4.500 obr/min  *  mjenjač: ručni sa 6 stepeni prenosa*  prtljažnik: 286 - 768 l   *   prosječna potrošnja na testu: 6,3 l / 100 km  *  ubrzanje od 0 do 100 km/h za 11,7 s * maksimalna brzina 175 km/h * cijena testnog automobila: 25.290 KM* cijena osnovnog modela 19.950 KM*. 

Datum objave: 15/06/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook