Kia je pokrenula proizvodnju novog hibridnog Sorenta koji predstavlja prvu elektrifikovanu verziju ovog Kijinog najpoznatijeg sportskog terenca. Sorenta 4. generacije proizvode u fabrici u južnokorejskom gradu Hwasung, gdje proizvode sve tri verzije (hibrid, dizel i benzin). Prvi hibridni primjerci iz južnokorejske fabrike biće namijenjeni evropskim tržištima, dok vozila Sorento za američko tržište proizvode u West Pointu u američkoj saveznoj državi Georgia. Sorento 3. generacije, koji su proizvodili u istoj fabrici, dobitnik je brojnih priznanja za kvalitet. Novi model će zadržati jednako visoke proizvodne standarde i kontrolu kvaliteta.
Od 2002. godine u svijetu prodali više od 3 miliona primjeraka Sorenta
Sorento je već gotovo dvije decenije jedan od glavnih modela Kije, a od lansiranja 2002. do danas su ih širom svijeta prodali više od 3 miliona. Prodaja u Evropi kreće na jesen, dok ga na ostalim globalnim tržištima očekuju do kraja godine. Krajem godine će novi Sorento po prvi put biti u ponudi i kao plug-in hibrid.
Novi hibridni Sorento
Novi Sorento je prvo vozilo, nastalo na Kijinoj platformi za srednje velike sportske terence nove generacije. Platforma s velikom karoserijom, koja maksimalno iskorištava prtljažni i putnički prostor, Sorentu garantuje da će biti jedan od najsvestranijih i prostranijih SUV-ova s tri reda sjedišta. Pored toga njegov inovativno osmišljen prostor omogućava ugradnju Kijinih novih elektrifikovanih pogona Smartstream, koji rezultuju manjom potrošnjom goriva, nižim emisijama i boljim motornim mogućnostima.
Sorentov hibridni elektrifikovani pogon Smartstream je raspoloživ u kombinaciji s 1.6 T-GDi motorom s litijum-jonskim polimerskim baterijskim sklopom kapaciteta od 1,49 kWh i elektromotorom snage od 44,2 kW. Inteligentno osmišljena platforma omogućava postavljanje baterija ispod vozila, s minimalnim zadiranjem u prostranost kabine i prtljažnika.
Novi elektrifikovani pogon snage od 230 KS i obrtnim momentom od 350 Nm udružuje niže emisije CO2 i visoke performanse motora. Snaga se prenosi preko 6-stepenog automatskog mjenjača pomoću električnog uređaja na mjenjaču, koji paralelnim djelovanjem i minimalnim gubitkom energije omogućava punu snagu motora i elektromotora. To rezultuje trenutnim ubrzanjem pri bilo kojoj brzini, sa direktnim pristupom do snage baterije pri visokim brzinama.