Naslovna > Automobili > Kia > Sorento > Hibridni Sorento počinje sa proizvodnjom

Kia Sorento

Hibridni Sorento počinje sa proizvodnjom

Nova platforma, inteligentno osmišljena kabina i pogon zaslužni su za to da je Kijin globalno najuspješniji SUV prvi put dobio električnu snagu...

Kia je pokrenula proizvodnju novog hibridnog Sorenta koji predstavlja prvu elektrifikovanu verziju ovog Kijinog najpoznatijeg sportskog terenca. Sorenta 4. generacije proizvode u fabrici u južnokorejskom gradu Hwasung, gdje proizvode sve tri verzije (hibrid, dizel i benzin). Prvi hibridni primjerci iz južnokorejske fabrike biće namijenjeni evropskim tržištima, dok vozila Sorento za američko tržište proizvode u West Pointu u američkoj saveznoj državi Georgia. Sorento 3. generacije, koji su proizvodili u istoj fabrici, dobitnik je brojnih priznanja za kvalitet. Novi model će zadržati jednako visoke proizvodne standarde i kontrolu kvaliteta.

 

 

 

Od 2002. godine u svijetu prodali više od 3 miliona primjeraka Sorenta

 

Sorento je već gotovo dvije decenije jedan od glavnih modela Kije, a od lansiranja 2002. do danas su ih širom svijeta prodali više od 3 miliona. Prodaja u Evropi kreće na jesen, dok ga na ostalim globalnim tržištima očekuju do kraja godine. Krajem godine će novi Sorento po prvi put biti u ponudi i kao plug-in hibrid.

 

 

 

 

Novi hibridni Sorento

 

Novi Sorento je prvo vozilo, nastalo na Kijinoj platformi za srednje velike sportske terence nove generacije. Platforma s velikom karoserijom, koja maksimalno iskorištava prtljažni i putnički prostor, Sorentu garantuje da će biti jedan od najsvestranijih i prostranijih SUV-ova s tri reda sjedišta. Pored toga njegov inovativno osmišljen prostor omogućava ugradnju Kijinih novih elektrifikovanih pogona Smartstream, koji rezultuju manjom potrošnjom goriva, nižim emisijama i boljim motornim mogućnostima.

 

Sorentov hibridni elektrifikovani pogon Smartstream je raspoloživ u kombinaciji s 1.6 T-GDi motorom s litijum-jonskim polimerskim baterijskim sklopom kapaciteta od 1,49 kWh i elektromotorom snage od 44,2 kW. Inteligentno osmišljena platforma omogućava postavljanje baterija ispod vozila, s minimalnim zadiranjem u prostranost kabine i prtljažnika.

 

 

 

Novi elektrifikovani pogon snage od 230 KS i obrtnim momentom od 350 Nm udružuje niže emisije CO2 i visoke performanse motora. Snaga se prenosi preko 6-stepenog automatskog mjenjača pomoću električnog uređaja na mjenjaču, koji paralelnim djelovanjem i minimalnim gubitkom energije omogućava punu snagu motora i elektromotora. To rezultuje trenutnim ubrzanjem pri bilo kojoj brzini, sa direktnim pristupom do snage baterije pri visokim brzinama.

Datum objave: 19/08/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook