Naslovna > Automobili > BMW > Serija 5 > I M serija zateže bore

BMW M5

I M serija zateže bore

BMW M5 bi u skladu sa aktuelnim redizajnom Serije 5 takođe trebao pretrpiti restilizaciju, a špijunske fotografije prikazuju kamuflirani prototip u toku testne vožnje...

Na testnom modelu, snimljenom na stazi Nurburgring, ispod kamuflažnog pokrova se mogu primjetiti obrisi blago restilizovanog prednjeg kraja. Na njemu se razaznaju nove prednje svjetlosne grupe i dvostruka rešetka hladnjaka kao na nadolazećoj restilizovanoj Seriji 5, ali tu je i nekoliko stilskih znakova koje ističu pripadnost M serije. Pored jedinstvenog dizajna uglova prednje rešetke, ovaj testni model ima vidno povećane otvore za vazduh, veće i od onih na aktuelnom M5 Copetition. Iza jedinstvenih naplataka se kriju veći prednji i zadnji kočioni diskovi, a suptilni zadnji spojler i istaknuti difuzor omogućavaju bolju stabilnost pri većim brzinama.

 

 

 

Prema nepotvrđenim informacijama, svi novi modeli M5 Clubsport bi mogli biti opremljeni novim V8 twin-turbo agregatom koji će raspolagati sa više snage od dosadašnjih 600 KS i 625 KS u M5 Competition varijanti. Iako to tek treba da se pokaže, nova verzija Clubsport će vjerovatno imati manju masu i biti stabilnija pri većim brzinama od obje postojeće verzije BMW M5.

 

 

 

 

 

 

Kao dio standardne opreme se mogu očekivati poklopac motora i prednji razdjelnik izrađeni od karbonskih vlakana, specijalni sportski pneumatici Michelin Pilot Sport Cup 2, posebne naplatke od lakih legura, ukrasni elementi u kabini izrađeni od aluminijuma i profilisana sportska sjedišta po ugledu na „manjeg brata“ M3 CS. Za više informacija ćemo ipak pričekati zvaničnu prezentaciju krajem ove ili početkom naredne godine.

Datum objave: 15/05/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook