Sa modelom 508 Peugeot je „jednim udarcem ubio dvije muhe“. U praksi to znači da je nova 508-ica zamijenila dosadašnje kućne modele - limuzinu srednje klase 408 i model 607, limuzinu višeg srednjeg segmenta. I dok je prva ostvarila odlične prodajne rezultate, prvenstveno zahvaljujući dopadljivom dizajnu, druga nikada nije mogla uhvatiti korak sa njemačkom konkurencijom, mada su u njen razvoj utrošena velika sredstva. Zbog te, ali i mnogih ostalih za marketing važnih činjenica, Peugeot se odlučio na taktički potez spajanja dvije klase i objedinjavanja svojih kupaca oko proizvoda, koji će nuditi „najbolje od oba svijeta“.
Gledajući dimenzije 508-ica u prvom smislu riječi popunjava prostor između još uvijek aktuelnih Peugeotovih modela. Naime, ona je sa svojih 4.796 milimetara dužine 120 mm duža od 407-ice, odnosno 106 kraća od modela 607. U pogledu širine 508-ica će sa 1.853 mm nuditi više prostora u odnosu na oba modela koja mijenje, što je uostalom slučaj i sa visinom. Karavanski model 508 SW biće malo raskošniji od limuzine, kada je riječ o dužini, jer se protegao na čitavih 4.813 mm. Zbir predočenih dimenzija u praksi bi mogao pomiriti sve želje i zahtjeve dosadašnjih vlasnika 407 i 608 modela, s tim da bi i jedni i drugi trebali osjetiti promjene u unutrašnjosti, koja će zbog veće širine i visine nuditi veći komfor na oba reda sjedišta. Izgled 508-ice otkriva nova pravila u dizajnu Peugeotovih automobila. Veliki otvor za hlađenje stvar je prošlosti, a prednji kraj francuskih ljepotana od sada će krasiti manje agresivna, ali otmjenija trapezoidna maska. Tu su i trendovska svjetla u LED tehnologiji, te nova generacija „mačkastih“ prednjih svjetala. Da su pravi majstori dizajna Peugeotovi kreativci pokazali su i nizom nenametljivih, ali oku ugodnih detalja, poput nabora na poklopcu motora ili bočne siluete sa linijom koja se proteže od prednjih do zadnjih svjetala. Pozadina 508-ice zrači originalnošću, a posebno je atraktivna u GT izvedbi, koja ima stilizovani spojler i dvostruke završetke izduvnog sistema, integrisanog u tamni dio branika. Kod najbolje opremljenih modela bočni pogled uljepšavaju i aluminijumski naplaci (11 modela) u rasponu od 16 do 19 inča, te adekvatni hromirani dodaci poput kućišta retrovizora i obruba prozora.
Posebno lijepim čini se dizajn karavanskog modela 508 SW, koji iza mekanih i skladnih linija karoserije vješto skriva raskošne dimenzije. Prednji kraj ne nudi nikakve novine u odnosu na limuzinu, ali je pogled s boka drugačiji od B stuba. Veće staklene površine i padajuća linija krova, koju naglašava hromirani rub oko stakala, djeluju skladnije u odnosu na većinu rješenja konkurencije. Za razliku od limuzine poziciona svjetla sa LED diodama kod karavana dolaze u dvobojnoj kombinaciji, sa dominantnom bijelom bojom, koja uspješno odvlači pažnju sa velikih zadnjih vrata. Karavanska karoserija djeluje ljepše zbog hromiranih krovnih nosača, koji se protežu čitavom dužinom krova automobila. Dok limuzina nudi prtljažnik od 545 litara koji se preklapanje može povećati na 1.581 litru, karavan je osjetno raskošniji sa osnovnih 660 i maksimalnih 1.865 litara. Osim što je na papiru veći, prtljažnik karavana je i očekivano praktičniji, jer velika peta vrata i tovarni prostor ravnih ivica omogućavaju prevoz kabastih stvari i gabaritnijeg tereta.
Za pogon svog najvećeg kućnog modela Peugeot je namijenio šest agregata, dva benzinca i četiri dizelaša. Ponudu benzinaca čine dva malolitražna 1.6-litarska agregata, sa 120 i 156 KS. Slabiji motor je atmosferski benzinac opremljen sa tehnologijom promjenjive faze ventila, dok je jači potpomognut turbom. Oba motora poznati su iz ostalih Peugeotovih modela. Osjetno bogatija ponuda dizelaša zasnovana je na tri agregata, u rasponu snage od 112 do 204 KS. Svi motori dolaze u kombinaciji sa FAP filterom čestica čađi, što omogućava veoma nisku emisiji CO2, koja kod najjačeg 2.2-litarskog agregata sa 204 KS iznosi 150 g/km. Svojevrsna novost u ponudi je mogućnost izbora tri različite koncepcije mjenjača. Osim ručnog sa pet brzina, u ponudi su i poluautomatski i automatski mjenjači sa šest stepeni prenosa. Sa navedenom paletom agregata Peugeot 508 bi trebao biti jedan od najštedljivijih modela u klasi. Za slabijeg benzinca proizvođač obećava prosjek od 6,2 litre na 100 kilometara, dok bi potrošnjom najskromniji model u ponudi trebao biti 508 opremljen 1.6 e-HDI agregatom sa 112 KS i poluautomatskim mjenjačem, za koji proizvođač navodi prosjek od 4,4 litre.
Mada Peugeot 508 još uvijek nije stigao na bh. Tržište, njegova prodaja je već počela na mnogim evropskim tržištima. Kao cjenovni orijentir uzeli smo njemačko tržište, na kojem najjeftinija limuzinska 508-ica košta 23.050, dok je karavan 24.100 eura. Primjera radi lider u klasi Volkswagen Passat na njemačkom tržištu startuje od 24.425, odnosno 25.425 eura, koliko koštaju najjeftiniji limuzinski i karavanski modeli Passata opremljeni 1.4 TSI agregatom. Dizajnerski prepoznatljiv, sa prostranim i lijepo skrojenim enterijerom, Peugeot 508 koketira sa najljepšim limuzinama u klasi. Kupce mami i paletom savremenih agregata, među kojima posebno mjesto zauzimaju dokazano štedljivi i čisti dizelaši, ali i raskošnim prtljažnikom, koji se u karavanskom izdanju izjednačava sa dosadašnjim rekorderom klase Škodom Superb Combi (1.865 l). Francuske limuzine srednje klase do sada su uspješno nalazile put do srca kupaca, što se ne bi moglo reći za broj veće modele. Kako će biti prihvaćeni svojevrsni miks te dvije klase, pokazaće vrijeme, koje Peugeot dočekuje se neskrivenim optimizmom.