Naslovna > Automobili > Kia > Pro Ceed > Jedini coupe sa sedmogodišnjom garancijom
FOTO GALERIJA (8)

Vozili smo - KIA Pro Cee'd

Jedini coupe sa sedmogodišnjom garancijom

Korejci su za evropsko tržište izvukli još jedan adut iz rukava. Osim atraktivnog izgleda i dobrih voznih svojstava, novi Pro Cee'd ističe se i revolucionarnom sedmogodišnjom garancijom

Septembar 2007. godine, tačnije Sajam automobila u Frankfurtu označio je svojevrsnu prekretnicu za poimanje korejskih automobila u Evropi, jer je tada neočekivano predstavljena trovratna verzija Kija modela Cee'd, jednostavno nazvana Pro Cee'd. Prvi susret sa atraktivnim «korejcem« imali smo u Ljubljani, aktuelnoj prijestonici Evrope, na test vožnjama upriličenim isključivo za bosanskohercegovačke automobilske novinare. Ukoliko su vam se standardni Cee'd ili karavanski Sporty Wagon svidjeli, novi Pro Cee'd će vas jednostavno oduševiti. Atraktivniji, duži, niži i osjetno lakši od peterovratne verzije, Pro Cee'd je istinski mamac za oči, koji teško može proći neopaženo. Da bi se postavio kao samostalni model, a ne trovratna verzija Cee'd-a, coupe je dobio prepoznatljive elemente.

 

 

 

 

 

Automobil je spušten 30 mm, prednji dio je rastegnut za 10 mm, a stražnji za pet, što uz položeno stražnje staklo daje atraktivan i prepoznatljiv coupe oblik. Prednji dio je osjetno atraktivniji, zahvaljujući manjoj maski hladnjaka, svjetlima sa tamnim obrubom, većim usisnicima zraka i eliptičnim maglenkama. Osim niže siluete, bočnu liniju upotpunjuju čak 276 mm duža vrata, koja se, zbog lakšeg ulaska u vozilo, otvaraju pod uglom od čak 70 stepeni. Unutrašnjost Pro Cee'd-a identična je standardnom modelu, osim naravno stražnjeg dijela. Jednostavni materijali, kvaliteta obrade i funkcionalnost su zadovoljavajući. Zahvaljujući raskošnom međuosovinskom razmaku od 2.650 mm, stražnja klupa nudi dovoljno prostora. Poseban adut je prtljažnik zapremine 340 litara, koji se preklapanjem sjedišta povećava na čak 1.210 litara, što je samo 90 litara manje nego kod standardnog modela. Potpuno očekivano, preglednost prema nazad ozbiljno je narušena debelim C nosačima krova, što se nadoknađuje velikim retrovizorima.

 

 

 

 

Novi Pro Cee'd dolazi sa pet različitih pogonskih agregata ukomponovanih sa petostepenim i šestostepenim manuelnim mjenjačem ili četverostepenom automatikom. Ljubitelji benzinaca mogu birati između 1.4, 1.6 i 2.0-litarskih motora sa 109, 126 i 143 KS, dok čast dizelaša brani 1.6-litarska jedinica sa 90 ili 115 KS, te vrhunski 2.0- litarski agregat sa 140 KS. Tokom testnih vožnji najbolje smo se upoznali sa za bh. kupce najzanimljivijim 1.6-litarskim dizelašem sa 115 KS i 235 Nm obrtnog momenta, koji bi se mogao predstaviti kao prava mjera za vozilo ovih dimenzija i namjene, jer nudi odlične vozne mogućnosti uz umjerenu potrošnju, što se može zahvaliti i minusu od 85 kg u od odnosu na standardni Cee'd.

 

 

 

Ukorak sa sportskim izgledom ide i čvrsto podešen ovjes, te kapacitetan kočioni sistem potpomognut ABS i EBD sistemima. Od osnovnog Cee'da, koji je osvojio maksimalnih pet zvjezdica na Euro NCAP testiranju preuzeti su i svi sigurnosni sistemi, poput četiri zračna jastuka, dvije zračne zavjese, prednjih aktivnih naslona za glavu, ABS, ESP, BAS elektroničkih sistema te ISOFIX priključaka za dva dječija sjedišta na zadnjoj klupi. Poput svih članova porodice Cee'd, trovratni Pro Cee'd također dolazi na tržište s revolucionarnom sedmogodišnjom garancijom, koja vrijedi za sve pogonske sklopove, uključujući motor i mjenjač. Osnovna garancija na cijelo vozilo vrijedi pet godina, odnosno do 150.000 pređenih kilometara, dok garancija na prohrđavanje karoserije vrijedi deset godina. Novi Pro Cee'd donosi potpuno novi pogled na sportske trovratne automobile nižeg srednjeg razreda. Korejci sa Pro Cee'dom otvoreno napadaju etablirane veličine poput Opel Astre GTC, ali i renomiranog Audija A3.

Datum objave: 27/05/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook