Naslovna > Automobili > Dodge > Charger > Koncept predstavljen sa Fratzonic izduvom

Dodge Charger Daytona SRT

Koncept predstavljen sa Fratzonic izduvom

Dodge nije otkrio nikakve informacije o električnom pogonu osim toga da ga čini sistem od 800 V i da pokreće sva četiri točka...

Dodge ne želi da uđe tiho u svijet električnih vozila, pa je tako novi koncept Dodge Charger Dayton EV opremljen izduvnim sistemom koji se zove Fratzonic Chambered Exhaust. Na prvi pogled je jasno da Dodge naporno radi na tome da svoju električnu budućnost predstavi kao nešto sasvim drugačije od konkurencije. Dodge vuče svoju slavnu prošlost mišićavog automobila, jer je ovaj konceptni automobil Charger Daytona oda klasičnom modelu s dvoja vrata od 1968. do 1970. Za sada Dodge ne nudi informacije o dometu, brzini ili performansama, osim što kaže da je ovaj električni koncept brži od Hellcata.

 

 

 


Dakle, široki poklopac motora koncepta jasno crpi inspiraciju iz starog Chargera. Ali postoji velika razlika jer poklopac motora koncepta zapravo nije ravna. Klasičniji uticaj Chargera se vidi i na vratima, iako su kvake na vratima potpuno moderne te se otvaraju na dodir. Takođe tu su  i zanimljive značke u obliku trougla u sklopu zadnjeg svjetla u retro stilu – to je Fratzog oznaka, koja se prvobitno koristila na Dodge vozilima tokom 60-ih i 70-ih godina bez posebnog značenja. Sada predstavlja fuziju performansi prošlosti proizvođača automobila sa električnom budućnošću.

 


Kada je u pitanju Fratzonic komorni izduv, najavljen kao prvi sistem u industriji koji gura "zvuk performansi kroz pojačalo i komoru za podešavanje koja se nalazi na zadnjem dijelu vozila". Po definiciji, izduvni gas u ovom kontekstu je neka mjera gasa ili vazduha izbačenog iz mašine. Snimanje nekih zvukova elektromotora i njihovo pojačanje s raznim podešavanjima moglo bi biti zanimljivo, ali kako trenutno stvari stoje, Fratzonic Chambered Exhaust zvuči kao sjajan način da se opiše veliki bas top koji ispumpava umjetni V8 šum. U svakom slučaju, zvuk dostiže 126 dB, što je naizgled glasno kao Hellcat V8 pod gasom.

 


Stvari nisu ni približno tako čudne unutra, gdje je enterijer uređen izrazito sportski i nudi prilično konvencionalan raspored komandi. Centralni ekran od 12,3 inča je nagnut prema vozaču, sa 16-inčnom digitalnom instrument tablom i 8-inčnim heads-up ekranom koji isporučuje informacije o vozilu. Široka klasična Charger rešetka je takođe tema unutrašnjih ukrasa, što se vidi u osvijetljenoj teksturi koja obavija kokpit. Velika centralna konzola je dom ručice mjenjača koja podsjeća na stare. Osim mjenjača, ispod ekrana osjetljivog na dodir nalaze se i taktilne kontrole za podešavanje klime, a na SRT volanu su tipke kojima se uključuju radio funkcije i načini vožnje Charger Daytona – Auto, Sport, Track i Drag.

Datum objave: 18/08/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook