Naslovna > Automobili > Volkswagen > Passat > Ljubav na drugi pogled
FOTO GALERIJA (17)

Test - Volkswagen Passat 2.0 TDI Comfortline

Ljubav na drugi pogled

Sedma generacija najpopularnije njemačke limuzine na bh. tržištu nije najveći šminker u klasi, ali je automobil sa najboljim omjerom uloženog i dobijenog, jer osim prvoklasne izvedbe, kvalitetnih materijala, nudi potentan i štedljiv dvolitarski agregat, te više nego poštenu opremu za 49.500 KM...

Volkswagen Passat serije B7 je jedan od automobila koji je odmah po predstavljanju na pariskom sajmu 2010. godine izazvao veliku pažnju evropske automobilske javnosti. Međutim ona nije uvijek bila pozitivne prirode, a najčešće izgovarane fraze bile su - konzervativan i zasnovan na platformi prethodnika. VW Passat B7 nije potpuno nov model, već temeljno restilizovan sa cijelim nizom detalja koji ga trenutno čine jednim od najpoželjnijih automobila u našoj zemlji, ali i na ostalim tržištima. Testirali smo upravo varijantu koja predstavlja najčešći izbor kupaca u BiH, sa paketom opreme Comfortline i provjerenim 2.0-litarskim turbodizelskim motorom sa 140 KS.

 

Volkswagen Passat je automobil koji je možda i najviše prihvaćen od strane najrazličitijih slojeva kupaca. Voze ga poslovni ljudi, porodično orijentisane osobe, mlađa populacija vozača, te svi oni koji po svaku cijenu žele vrhunski njemački kvalitet po pristupačnoj cijeni. Upravo je ona jedna od jačih osobina novog modela, jer je u poređenju sa cijenom prethodnika u prosjeku niža za 5.000 KM. S druge strane, novi Passat u odnosu na uspješnog i optički još uvijek dovoljno svježeg prethodnika donosi cijeli niz novina koji ga čine dovoljno prepoznatljivim. Svakako prvi detalj koji najviše privlači pažnju je prednja sekcija, koja možda i najviše utiče na oprečne komentare automobilske publike.

 

""U trećem dijelu testa očekivali smo da novi VW Passat 2.0 TDI BlueMotion ostvari gotovo iste karakteristike kao i njegov prethodnik, koji je raspolagao identičnom snagom i sličnom težinom. Pritiskom ključa u utoru iza upravljača, 2.0-litarski TDI dizelaš javio se poznatim, ali sada uglađenijim zvukom, dok su prvi kilometri pokazali da se i dalje radi o veoma sposobnoj jedinici, kod koje se u borbi sa 1.532 kilograma teškom karoserijom osjeti gubitak vučne sile tek pri brzinama iznad 160 km/h. Zahvaljujući kapacitetnom ogibljenju sastavljenom od prednje McPherson i zadnje multilink osovine, vožnja je istovremeno i udobna i sigurna, bez obzira na to potjerali Passata da demonstrira i ono za šta nije namijenjen. Tu prije svega mislimo na brže savladavanje krivina, gdje je primjetno naginjanje karoserije, ali ne i gubitak trakcije ili stabilnosti. Pri mjerenju performansi ovako pogonjen Passat otkrio je da po potrebi može da bude i natprosječno brzo vozilo. To možda ne pokazuje ubrzanje iz mjesta do 100 km/h za 9,9 sekundi, ali maksimalna brzina od visokih 213 km/h svakako da. Pozitivne ocjene zaslužuje i kočioni sistem sastavljen od diskova promjera 312 i 282 mm, koji osnažen ABS sistemom, kao podopcijom standardnog ESP programa stabilnosti, nije pokazivao znakove zamora.
Uzmemo li u obzir težinu vozila od preko 1,5 tona, ubjedljive dinamičke karakteristike, te samu zapreminu motora, prosječna potrošnja na kraju testiranja učinila nam se gotovo nestvarna. Svakih 100 kilometara ovako pogonjen Passat zadovoljavao se sa 5,7 litara dizela, koji se pažljivijom vožnjom lako mogu smanjiti na ispod pet litara. Sve ovo govori da je Passat jedno potpuno zaokruženo vozilo, bez vidljivih nesigurnosti ili površnosti, što obično sugeriše i na visoku cijenu. Ovaj put nije tako, jer naš testirani model, uključujući akcijski paket za Passat Comfortline do registracije košta 49.500 KM, što je svota koja mu garantuje neslućeni uspjeh, kako na našem tako i na ostalim svjetskim tržištima.

 

 

""
 

Datum objave: 30/09/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook