Od kada je pod upravom Daimlera, Mitsubishi Fuso kompanija je doživjela veliki procvat. Njen najpoznatiji model Canter polako, ali sigurno razvio se u jedan od najzanimljivijih lakih kamiona na tržištu, koji zahvaljujući Daimlerovoj tehnologiji s lakoćom parira evropskoj konkurenciji. Najnoviji model tehnički i dizajnerski osvježenog Cantera, koji se proizvodi u Daimlerovoj tvornici u Portugalu predstavljen je nedavno, a njegova prodaja na evropskim tržištima je već počela.
Najveća tehnološka novina koju sa sobom donosi novi Canter pored Euro 5 agregata jeste i Duonic automatski mjenjač sa dva kvačila, prvi te vrste koji se nudi uz jedan laki kamion. Daimlerovi stručnjaci ugradnju ovog mjenjača u Canter osim lagodnijom vožnjom pravdaju i osjetno nižom potrošnjom goriva. Sa tehničkog aspekta Duonic omogućava manje zagrijavanje elemenata zaduženih za prenos snage, što s druge strane omogućava dužu trajnost istih, te niže troškove održavanja. Stručnjaci Daimlera navode da je gubitak snage u promjeni brzina smanjen, a tečnost vožnje je neuporedivo bolja u odnosu na klasični automatski mjenjač. Osim automatskog moda Duonic ima i manuelni, kojem se pristupa u vožnji na jednostavan način pomjeranjem ručice mjenjača ulijevo. U manuelnom modu ovaj mjenjač nudi pet brzina, isto kao i klasični ručni mjenjač, koji se serijski nudi uz Cantera.
Za pogon novog Cantera zadužen je jedan trolitarski četverocilindarski dizelaš, koji ispunjava Euro 5 norme o nivou izduvnih gasova, te je dostupan u izvedbama sa 130, 50 i 170 KS. Interesantno je da se ovaj agregat može dobiti i sa Start/stop tehnologijom koja donosi dodatnu uštedu u vožnji (maksimalno 3%). Start/stop sistem je dostupan u kombinaciji sa obadva mjenjača. Ono što će svakako obradovati sve poklonike ovog lakog kamiona su duži servisni intervali, koji su sa dosadašnjih 30 produženi na 40 hiljada kilometara. Kako bi ponudio što ugodniju, ali i sigurniju vožnju Fuso Canter je dobio i još neke nove elemente. Prednja osovina sada dolazi u kombinaciji sa nezavisnim vješanjem (verzija do 3,5 tona), dok su kočnice dobile najnoviji sistem elektronske kontrole. Tu je i napredni sistem elektronske stabilnosti ESP (u verzijama do 6,5 i 7,5 tona). Daimlerovi stručnjaci su poradili i na poboljšanju bezbjednosti pa će osim serijskog vozačevog vazdušnog jastuka, sada uz doplatu biti dostupan i suvozački.
Temeljne promijene napravljene su i u kabini koja je dobila nova sjedišta, sa mogućnošću podešavanja u lumbalnom dijelu. Udobnost vožnje povećana je i sa novim sistemom grijanja i klimatizacije, koji sada puno bolje kontroliše temperaturu unutar kabine. Kako i dolikuje jednom radnom vozilu u kabini Cantera strateški su raspoređeni i brojni pretinci za sitnice te držači za čaše i flaše, koji se jednostavno izvlače i plastične armature. Oku vozača sada su ljepši i instrumenti, jer osim ugodnije grafike nude i multifunkcionalni displej sa kojeg se očitavaju najbitnije informacije o stanju vozila i pređenom putu.
U pogledu dizajna Canterova kabina je blago osvježena detaljima poput novog trodijelnog čeličnog branika, koji je na krajevima zaštićen plastičnim navlakama. U odnosu na prethodnika drugačiji je i izgled poklopca hladnjaka, svjetlosnih grupa te otvora za ventilaciju. Tu se završavaju sve dizajnerske novine, što je prema Daimleru sasvim dovoljno da bi se napravila vizuelna razlika u odnosu na prethodnika.