Naslovna > Automobili > Jeep > Compass > Malo na benzin malo na struju
FOTO GALERIJA (6)

Jeep Compass Plug-in Hybrid

Malo na benzin malo na struju

Kako bi svoje kupce postepeno prilagodio elektrifikaciji pogona, Jeep je ponudio dva svoja modela sa hibridnom tehnologijom i inovativnim 4x4e pogonom...

 

Sada već aktuelna 2020. godine najavljena je kao velika prekretnica u svijetu automobila, jer će u njoj mnogi veliki proizvođači početi sa masovnom proizvodnjom električnih vozila. U međuvremenu veoma bitna biće i mnogobrojna prelazna rješenja, koja uglavnom nude hibridi sa svojim kombinovanim pogonom. Američki Jeep svojim kupcima će u 2020. godini da ponudi jedno takvo prelazno, hibridno rješenje upakovano u tijelo njegovog veoma popularnog kompaktnog SUV modela Compassa. Za njegov pogon namijenjena je kombinacija elektromotora sa 60 KS i 1,4-litarskog turbobenzinca koji razvija 180 KS. Za pogon elektromotora namijenjena je 11,4 kWh litijum-jonska baterija, koja je ugrađena ispod zadnje klupe, što će u određenoj mjeri smanjiti i standardni kapacitet prtljažnika. Kada se oslanja isključivo na električno pogon Compass može da prevali maksimalno 50 kilometara, uz najveću brzinu od 130 km/h. Sa angažovana oba motora kompaktni američki SUV od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od sedam sekundi, što ga čini veoma dinamičnim automobilom.

 

 

Pogon na sve točkove kojeg Jeep nudi uz Compassa nazvan je 4x4e. Njegova osnovna razlika u odnosu na klasične 4x4 pogone koji se ugrađuju u Compassa je u činjenici da on nema kardana koji povezuje prednju i zadnju osovinu. U slučaju hibridnog električnog 4x4 pogona prednju osovinu pokreće benzinski motor, dok se za pogon zadnje koristi elektromotor. Sve informacije o angažovanosti hibridnog sistema, odnosno benzinskog i električnog pogona vozaču se predočavaju putem info ekrana na instrument panelu ili na dodir osjetljivog centralnog ekrana multimedijalnog sistema. Osim Compassa Jeep je Plug-In hibridnim sistemom opremio i svoj najmanji kućni model Renegade. Za razliku od Compassa, Renegade je dobio nešto slabiju pogonsku kombinaciju, koju čine isti elektromotor sa 60 KS ugrađen na zadnjoj osovini i prigušeni 1,4-litarski turbo benzinski motor sa 130 KS. To znači da Renegade u zbiru raspolaže sa 190 KS ili 50 manje u odnosu na Compassa.

 

Datum objave: 15/02/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook