Naslovna > Automobili > Maserati > Ghibli > Maseratijeve limuzine dobile Ferrarijev V8 motor

Maserati Ghibli Trofeo i Quattroporte Trofeo

Maseratijeve limuzine dobile Ferrarijev V8 motor

Maserati je predstavio najsnažnije Trofeo verzije za Ghibli i Quattroporte sa motorom iz Maranella i snagom od 590 KS...

Ispod poklopca italijanskih sedana nalazi se Ferrarijev 3,8-litarski V8 twin-turbo motor koji je ranije viđen u modelu Levante Trofeo. Ovaj agregat razvija 580 KS i 730 Nm obrtnog momenta, a njihova maksimalna brzina iznosi 326 km/h. Ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 4,3 sekunde za nešto lakši Ghibli,odnosno 4,5 sekundi sa Quattroporte model. Za razliku od Maseratijevog SUV-a, Levante Trofea koji je dolazio sa 4x4 pogonom, dva snažna sedana dolaze isključivo sa pogonom na zadnje točkove. Da se radi o posebnim izvedbama potvrđuju i detalji na eksterijeru poput oznake Trofeo na bokovima, prednja maska je dobila karbonske detalje, stražnji difuzor je veći, a poklopac motora je dobio nove otvore.

 

 

 

 

 

Promjene su vidljive i u samoj unutrašnjosti Maseratijevih limuzina u kojima je sportski duh naglašen kroz tamne tonove. Određene površine obložene su ugljičnim vlaknima, a novitet je i nadograđeni infotainment sistem koji sada dolazi na 10.1-inčnom ekranu za razliku od standardnog 8,4-inčnog. Za italijanske limuzine su dostupna četiri stila vožnje: Normal, Ice, Sport i Corsa (,,Race” na italijanskom), od kojih posljednji otključava ,,launch control” mogućnost, a svojim zvukom podsjeća da se radi o motoru iz Maranella. Ovo je jedna od posljednjih prilika za entuzijaziste da dođu do Maseratija sa Ferrarijevim agregatom, jer su iz Maranella poručili kako neće doći do produženja ugovora o dijeljenju motora, pa će tako posljednji Maserati sa Ferrarijevim motorom izaći sa trake 2021. ili 2022. godine.

 

Datum objave: 11/08/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook