Naslovna > Vijesti > Maxiti Euro 5 - Jači i ekonomičniji

Renault Trucks

Maxiti Euro 5 - Jači i ekonomičniji

Za Renault Maxity, kompaktno dostavno vozilo od Renault Trucksa, pretvorba na novi Euro 5 standard za laka namjenska vozila, donosi više snage. Od sada postoji vozilo s 120 i 140 konjskih snaga (DXi2,5 - Euro 5). Dodatno je tu i izvedba sa 150 KS (DXi3 - Euro V), što odgovara EEV - standardu.

Renault Maxity je s okvirom prepusta voznog postolja i kabinom s prednjim upravljanjem s
panoramskim pogledom, malo namjensko vozilo iz proizvodne serije dostavnih vozila od Renault Trucksa. Na tržištu od 2007 godine, Renault Maxity dolazi sada s daljnjim razvojem, kako bi ispunio novi Euro 5 standard za laka namjenska vozila (do 3,5 tona).
Glavne promjene: povećanje snage motora. Renault Maxity je od sada u ponudi s dvije vrste pogona, koji su opremljeni s common-rail visokotlačnim sustavom ubrizgavanja, te u tri jačine snage:  DXi2,5: 120 KS pri 3.600 o/min - 250 Nm pri 1600 o/min ; DXi2,5: 140 KS pri 3.600 o/min - 270 Nm pri 1600 o/min: DXi3: 150 KS pri 3.400 o/min - 350 Nm pri 1200 o/min.

 

DXi2,5 motor Euro 5 predstavlja odličan kompromis između područja okretaja i smanjene težine, čime nudi veću fleksibilnost i mobilnost. Iz toga kao rezultat proizlazi ušteda goriva od 4 posto u odnosu nasvog prethodnika. U normalnim uvjetima je zamjena ulja potrebna tek nakon 30 000-40 000 km, čime se smanjuju operativni troškovi za kupca.

 

DXi3 motor Euro V zadovoljava također EEV standard i to zahvaljujući serijskom filtru za čestice s automatskim ili ručnim obnavljanjem. Renault Maxity može s ovim motorom voziti kroz sve gradske općine u kojima su na snazi najstroži propisi o ispušnim plinovima. Osim toga, ovaj motor je spojen na turbo punjač s promjenjivom geometrijom i dostiže maksimalan broj okretaja od 1200 o/min. Diferencijal blokade, koji se već optimalno nudi za DXi2,5 motor, pogodan je i za DXi3, kako bi se poboljšala pokretljivost vozila pod velikim opterećenjem.

 


Ponuda za prijenos osovina je malo izmijenjena, posebice kroz novi, duži prijenos kod DXi2,5 (s 140KS), pri čemu se može uštedjeti i do 8% goriva. Četiri prijenosa osovina su:
- 3,900 kod 140 KS
- 4,111 kod 120, 140 i 150 KS
- 4,375 kod 150 KS
- 4,625 optimalno kod 120 KS
Prijenos osovine 4,625, koji se nudi za verziju 120 KS, 3,5 t, posebno je pogodan za uporabu za kamioneza odvoz smeća, građevinska vozila, kao i za vožnju u planinskim područjima. Ono omogućava često zaustavljanje i pokretanje kao i lagano koturanje; time se sprečava trošenje spojke. Kod 120 KS verzije povećava se promjer diskova spojke sa 240 na 250 mm, kako bi se povećala njihova trajnost. S ovom novom ponudom prijenosa osovina, može se zadržati visoka razina mobilnosti prethodne generacije Renault Maxitya.

 

 

Radi lakšeg održavanja Renault Maxity raspolaže standardno s OCS, sustavom za praćenje izmjene ulja. Ovisno o modelu, isti se nalazi u kabini ili na višenamjenskom zaslonu i izvješćuje vozača o preostalom broju kilometara prije slijedeće izmjene ulja. Upozorenje se temelji na stupnju onečišćenja ulja, ovisno o prijeđenim kilometrima. O dizajnu: novi i bolji odbojnik naglašava aspekt malog kamiona. Dodatno je poboljšana i udobnosti za
vozača: nova zaštita od buke na stražnjem dijelu kabine, u unutrašnjosti i uz vrata. Ona također imaju novu zvučnu izolaciju, koja bolje izolira buku i istovremeno izjednačava tlak u kabini, kako bi se postiglo lakše zatvaranje vrata. Kompaktan i moćan u pogledu nosivosti, Renault Maxity Euro 5 je s ovim novim prednostima najbolji partner za prijevoznike, komunalna uređenja ili obrte koji svakodnevno rade u gradu ili u prigradskim područjima.

Datum objave: 18/02/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook