volvo top 2
Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > E klasa > Mečka u novom ruhu
FOTO GALERIJA (15)

Novitet - Mercedes E-klasa

Mečka u novom ruhu

U 2013. godinu najpopularnija Mercedesova limuzina ulazi sa osvježenim dizajnom, pogonskom gamom, enterijerom i unaprijeđenim sigurnosnim sistemima...

Najviše promjena na novoj E-klasi pretrpio je dizajn, odnosno prednji dio automobila, koji je u potpunosti izmijenjen. Štaviše, gledajući unazad, u Mercedesovu istoriju, čini nam se da nijedan dosadašnji redizajn ove limuzine nije bio toliko temeljan.

 

ZA MNOGE prepoznatljiva i jedinstvena dvodijelna prednja svjetla zamijenjena su trendovskim jednodijelnim. Diodna svjetlost u farovima usklađena je sa aktuelnim modnim trendovima, koji novoj „mečki“ garantuju prepoznatljivost. Aerodinamični oblik prednjeg branika otkriva nam da je E-klasa bila i na „peglanju“ u vazdušnom tunelu. Veoma interesantna novost su i dvije različite maske hladnjaka. Osnovna verzija rezervisana je za Elegance opremu. Prepoznaje se po klasičnom trodimenzionalnom obliku sa tri poprečne lamele i trokrakoj zvijezdi na poklopcu motora. Druga maska sa centralno postavljenom zvijezdom dolazi uz Avantgard paket i naglašava sportski karakter njemačke limuzine. Od novina treba spomenuti i izmijenjenu grafiku zadnjih LED svjetala, te kraće ukrasne lajsne na zadnjem braniku. Iz Mercedesa najavljuju da je silueta E-klase nakon redizajna „izduženija i elegantnija“, odnosno da automobil u stvarnosti sada izgleda „dinamičnije i skladnije“.

 

DAH SVJEŽINE udahnut je i enterijeru. Nova je instrument tabla, sa tri okrugla instrumenta i trapezodnim info-displejom. Dvodijelni ukrasni elemenata od drveta ili aluminijuma sada se proteže preko čitave prednje konzole. Između središnjih otvora ventilacije ubačen je elegantni klasični sat, kao svojevrsni modni detalj. Modeli sa automatskim mjenjačem imaju komandnu ručicu smještenu iza upravljača, te multifunkcionalni upravljač sa polugama za ručno biranje brzina. Izgled enterijera u osnovi diktiraju paketi opreme Elegance i Avantgarde, koje je moguće nadograditi kroz mnoštvo dodatnih opcija. Svojevrsna novina je mogućnosti kombinovanja svih dodanih elemenata opreme, bez obzira na početnih paket, što potencijalnim kupcima omogućava da naprave miks između klasičnih i modernih rješenja. Jedva čekamo da vidimo kako će to izgledati u praksi.

 

 

POGONSKA GAMA prošla je kroz tretman finog podešavanja, koje za rezultat ima uzoran odnos snage, potrošnje i ekološke prihvatljivosti. ECO Start/stop sistem je standardan za sve agregate. Benzinska gama donosi motore u rasponu od 184 do 408 KS, a dizelska od 136 do 252 KS. Zanimljiviji od ostalih je BlueDIRECT četverocilindarski benzinac sa tehnologijom direktnog ubrizgavanja goriva koja je preuzeta od većih Mercedesovih V6 i V8 motora. Ovaj agregat uključuje i tehnološki paket sa novim piezo brizgaljkama sa višestrukim ubrizgavanjem, zatim svjećice sa brzim sistemom paljenja, turbo punjenje, varijabilni sistem rada ventila i aktivnu kontrolu uljne pumpe... Rezultat je prema Mercedesovim tvrdnjama prosječna potrošnja od samo 5,8 litara na 100 km, emisija CO2 od 135 g/km, te usklađenost sa Euro6 normama. Više detalja o novoj E-klasi kao i precizne cijene biće poznate nakon svjetske premijere, koja je zakazana za sajam automobila u Detroitu (od 14. do 27. januara).

 

Datum objave: 18/03/2013
Komentarišite ovaj članak


Stanje na putevima

Partneri

Auto Shop Magazin

TV Emisija ASM Plus

 

Facebook