Naslovna > Automobili > Toyota > Corolla > Morizo Edition stiže sa više obrtnog momenta i manje težine

Toyota GR Corolla

Morizo Edition stiže sa više obrtnog momenta i manje težine

Prednja maska dobija funkcionalne kanale za hlađenje prednjih kočnica. Zadnji spojler je manji od onog na Circuit Editionu. Morizo Edition je dostupan u novoj, ekskluzivnoj sivoj boji sa mat završnom obradom. Windchill Pearl je takođe dostupan...

Toyota GR Corolla je već dugo očekivani „hothatch“, a brend sada dodaje još više uzbuđenja ovom modelu najavljujući još bolje izdanje Morizo. Ipak, nabavka jednog bi mogla biti izazov za kupce, jer Toyota nudi samo 200 komada za modelsku godinu 2023. godinu. Nadimak GR Corolla Morizo Edition dolazi od nadimka Toyotinog predsjednika Akija Toyode. Specijalni model koristi nivo opreme Circuit Edition kao polaznu tačku i stvara mašinu sa još većom sposobnošću za stazu.

 

 

 


Morizo Edition i dalje koristi G16E-GTS 1,6-litarski turbo agregat sa tri cilindra, ali obrtni moment se povećava na 400 Nm, umjesto 370 Nm za običan model i Circuit Edition. Poboljšano podešavanje znači da je najveći obrtni moment dostupan od 3.250 do 4.600 o/min za Morizo, umjesto uobičajenih 3.000 do 5.500 o/min. Snaga ostaje na 300 KS.

 

 

 

 

Morizo Edition zadržava šestostepeni manuelni mjenjač, ali postoji kraći stepen prenosa. To bi trebalo značiti brže ubrzanje na račun niže ukupne maksimalne brzine. Međutim, Toyota još uvijek ne objavljuje ove specifikacije za ovaj specijalni model ili običnu GR Corollu. Omjeri za diferencijalne brzine su takođe kraći. Kabina Morizo Editiona ima presvlake od mješavine umjetne antilop Brin Naub i sintetičke kože u crno-crvenoj kombinaciji boja. Zadnji dio ima dva nosača za dodatnu strukturnu podršku. Toyota tvrdi da tamo ima dovoljno prostora da stanu četiri gume za dan na stazi.

 

 

Pored većeg obrtnog momenta i čvršćeg stepena prenosa, Morizo Edition ima procijenjenu težinu praznog vozila od 1.445 kilograma, što je 48 kilograma manje od GR Corolla Circuit Edition od 1.493 kilograma. Dijeta uključuje uklanjanje zadnjih sjedišta, zadnjih zvučnika, regulatora zadnjeg stakla, metlice zadnjeg brisača i motora zadnjeg brisača. Morizo Edition se vozi na 18-inčnim kovanim aluminijumskim naplacima sa dizajnom sa 10 krakova, umjesto na livenim dijelovima od legure običnog modela. Specijalni model takođe koristi ljepljive gume 245/40 Michelin Pilot Sport Cup 2.

 


 

Datum objave: 02/06/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook