Naslovna > Motocikli > Na krilima stare slave

MotoGuzzi California 1400 Touring

Na krilima stare slave

Moto Guzzi California 1400 samo je jedan od proizvoda koji je iznjedren zahvaljujući finansijskoj injekciji Piaggio grupacije teškoj 50 milona američkih dolara. Ovaj model Moto Guzzi vraća u sami vrh motoindustrije, a samo jedan od razloga zašto je to tako je i taj da je sve što zna ovaj italijanski proizvođač implementirao upravo u ovaj model...

Direktni nasljednici moto-ikone iz 1921. godine - Moto Guzzi California 1400 Touring i Custom i danas se ručno proizvode u italijanskom gradiću Mandello del Lario, a svojim stilom i inovacijama tvore čistu prekretnicu u istoriji jedne od najstarijih motociklističkih marki. Moto Guzzi California 1400 Touring predstavlja klasičnu varijantu motocikla za vozače koji često odlaze na duga putovanja, a istovremeno su toliki zaljubljenici u motocikle da im automobil nije ni potreban.

 

 

 

 

Bogata oprema

 

Moto Guzzi California 1400 Touring po pitanju udobnosti, zaštite od vjetra i nosivosti gotovo da se može mjeriti s pojedinim automobilima, naravno uz užitak u vožnji kakav može pružiti samo motocikl. Uz luksuznu opremu, kao što su komforno dvobojno sjedište, visoki vjetrobran, hromirana svjetla, bočni kovčezi od 35 litara, zaštita agregata i kovčega, California 1400 Touring putni je motocikl s obiljem hromiranih detalja i tehnologije, koji pokreće najveći evropski V-twin pogonski agregat.

 

Riječ je moćnom dvocilindrašu snage 96 KS i obrtnim momentom od 120 Nm pri samo 2750 o/min, a osim toga, on je i prvi svjetski custom motocikl opremljen MGCT sistemom kontrole proklizavanja i Ride By Wire kontrolom gasa sa tri predefinisane mape rada: za brzu vožnju, putovanje i vožnju po kiši. Lista novotarija se ovdje ne završava, pa tako Moto Guzzi California 1400 Touring predstavlja i prvi svjetski custom motocikl sa LED dnevnim svjetlima. Tu je i novi okvir sa dvostrukom kolijevkom i elastičnim nosačem pogonskog agregata, koji u potpunosti uklanja prenos vibracija na motocikl, kao i novi kardanski pogon za uglađenu i tihu vožnju uz minimum održavanja tokom eksploatacije.

 

Velika masa

 

Novi Guzzi California 1400 težak je čak 337 kilograma, pa je zbog toga razvojni tim morao dobro zasukati rukave da bi ostvario dobre performanse, dinamičnost, ali i sigurnost u vožnji. Stvaranje nasljednika najslavnijeg Moto Guzzi motocikla nije bio lak posao za inženjere ovog slavnog italijanskog proizvođača, jer bio je to veliki tehnološki izazov. Ovdje se radi o impresivnom i ekskluzivnom motociklu koji sa sobom nosi sve istorijske posebnosti i vrijednosti italijanske marke. Zahvaljujući najmodernijem sistemu Magnetti Marelli ubrizgavanja goriva i paljenju sa dvije svjećice, Moto Guzzi navodi prosječnu potrošnju od samo 6,2 litre, ali sa druge strane vozač na raspolaganju ima rezervoar od samo 21 litru, što je, u zavisnosti od vrste vožnje, dovoljno za autonomiju između 300 i 350 kilometara. Moto Guzzi je uz Touring verziju lansirao i „opasniju“ Custom varijantu sa gotovo istim karakteristikama, a na evropskom tržištu putnička Touring opcija startuje po cijeni od 19.600 eura, dok je za Custom model potrebno izdvojiti 17.950 eura.

 

 

ISTORIJAT

SLAVNI POČETCI

Šezdesetih godina prošlog vijeka Moto Guzzi su vozili policajci u Los Angelesu...

Vratimo li se u kasne šesdesete godine prošlog vijeka, saznaćemo da je Moto Guzzi postao prvi neamerički proizvođač motocikala, koji je policiju Los Angelesa „opremio“ svojim dvotočkašima, pobijedivši na tenderu ispred domaćih američkih i britanskih proizvođača. Do 1971. civilna verzija nazvana California uz sportske Lemans modele odlično se prodavala i važila je za veoma važan model za Moto Guzzija.

 

Nešto kasnije California je evoluirala u Cruiser/Tourer varijante, ali Moto Guzzi je već tada bio u finansijskim problemima, što je rezultovalo nemogućnošću adekvatnog ažuriranja na način da se zadrži tržišni udio. Međutim, otkako je pod patronatom Piaggio grupacije, stari orao ponovo je raširio svoja krila. Piaggio je uložio više od 50 miliona američkih dolara u restrukturiranje kultnog branda, a nova California je samo jedan od sjajnih rezultata ovog poteza. Iako je dobio novog vlasnika, duša Moto Guzzija je sačuvana, kao i osnove dizajna motora sa dva cilindra u V rasporedu sa uglom od 90 stepeni i neizbježnim izduvnim sistemom sa svake strane. 

 

 

Datum objave: 12/07/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook