Naslovna > Automobili > Volkswagen > Golf > Najbrži GTI svih vremena
FOTO GALERIJA (4)

Volkswagen Golf GTI TCR

Najbrži GTI svih vremena

Sa TCR prototipom, koji već sada izgleda kao punopravan cestovni automobil, Volkswagen je na svojevrstan način najavio najbrži fabrički Golf GTI svih vremena. Najveća brzina ovog modela iznosi 264 km/h...

Mada je zvanično deklarisan kao prototip Golf GTI TCR, koji je predstavljen na tradicionalnom okupljanju ljubitelja Volkswagena na obalama austrijskog jezera Wörthersee, već sada izgleda kao punopravan velikoserijski model. Iako to još uvijek nije zvanično potvrđeno, očekuje se da će ograničena serija ovog modela odabranim kupcima biti dostupna u Evropi već do kraja 2018. godine. Golf GTI TCR je inspirisan istoimenim modelom sa kojim se Volkswagen uspješno takmiči u Touring Car Racing šampionatu. Kao pogonska osnova uzet je četverocilindarski 2.0 TSI motor, koji u standardnim GTI modelima raspolaže sa 230, odnosno 245 KS, a u TCR-u je osnažen na 350 „konja“. Za potrebe cestovnog prototipa njegova najveća snaga je deklarisana na 290 KS, mada je svima jasno da to nisu krajnji dometi Volkswagenove benzinske „mašine“. Do najveće snage motor TCR-a stiže pri 6.800 obrtaja u minuti, dok je 370 Nm najvećeg obrtnog momenta dostupno već od 1.600 obrtaja. To je dovoljno da se pomoću sedmostepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila i prednjeg pogona postigne najveća brzina od 264 km/h. Zahvaljujući njoj prototip TCR-a bi u serijskom izdanju trebalo da postane najbrži Golf GTI u 40 godina dugoj istoriji ovog modela. Podaci o ubrzanju od 0 do 100 km/h su još uvijek tajna.


Ako će uskoro biti najbrži, TCR neće biti i biti najjači GTI, jer je 2013. godine Volkswagen u svom programu imao Clubsport model sa 290, te limitiranu seriju od 400 primjeraka GTI Clubsport S modela sa 310 KS. Podsjećamo da je najveća snaga GTI Clubsport modelu bila dostupna u ograničenom intervalu od samo 10 sekundi, a da je nakon toga elektronski „spuštana“ na 265 KS kako ne bi došlo do preotperećenja motora. U međuvremenu su Volkswagenovi stručnjaci uspjeli pronaći nova rješenja za bolju zaštitu,  hlađenje i podmazivanje 2.0 TSI motora, te bi 290 KS najavljenih u najnovijem prototipu trebalo da budu konstantni. Kako bi se adekvatno nosio sa svim dinamičkim izazovima koje pred njega može da postavi snažan dvolitarski turbomotor, GTI TCR je standardno opremljen sa jedinstvenim sportskim 18-inčnim alu naplacima, dok bi broj veće 19-ke trebalo da budu dostupne kao opcija. Kako bi užitak u oštroj vožnji bio na najvišem mogućem nivou Volkswagen je ponudio serijsko sportsko vješanje sa elektronski prilagodljivim amortizerima prema tri režima rada: Normal, Comfort i Sport. Svaki od ovih programa može se odabrati jednostavnim pritiskom na „Mode“ taster sa lijeve strane mjenjača. U odnosu na standardnog Golfa GTI TCR verzija se razlikuje i agresivnijim vanjskim dizajnom, sa specifičnim aerodinamičkim dodacima, poput prednjeg splitera i novog zadnjeg difuzora vazduha sa integrisana dva okrugla izduvna topa. Automobil je s boka istaknut i karakterističnim 3D naljepnicama, sa TCR natpisima. Tu su i stilizovana aerodinamička proširenja pragova. Kao prototip Golfa GTI TCR nema cijenu, ali se pretpostavlja da bi potencijalni serijski model mogao koštati između 35 i 41 hiljade eura, koliko danas treba izdvojiti za najjaču R verziju Golfa sa 310 KS.


BOGAT ENTERIJER
U kabini se ističu sportska sjedišta presvučena kombinacijom alkantare i platna sa ukrasnim crvenim dezenom. Lijep detalj predstavlja i trokraki sportski upravljač, koji je obložen kombinacijom bušene i mekane kože sa „orijentacionim“ crvenim prstenom na sredini gornjeg poluluka. Neizostavan detalj su nožne komande sa papučicama od poliranog nerđajućeg čelika. Na centralnom grebenu dominira najsavremeniji Discover Pro multimedijalni sistem sa 9,2-inčnim na dodir osjetljivim ekranom i sportskom grafikom. U skladu sa aktuelnim trendovima i instrument tabla je digitalizovana, te informatički povezana sa multimedijom. Kako ne bi bilo nikakvog odricanja po pitanju komfora Volkswagen je ugradio i automatski klima uređaj, sa grijačima sjedišta.

Datum objave: 18/10/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook