Zaista se ne dešava često da Lada predstavlja svoje nove ili čak i osvježene modele. Aktuelna generacija Samare je ista još od 1997, a Lada Niva 4x4 se nije mjenjala od 1977. godine. Stoga je predstavljanje novog modela za Ladu i njenu sestrinsku kompaniju AvtoVaz zaista veliki i značajan događaj.
Granta je nastala na temeljima Karoline hatcback. Zanimljivo je da osnovni model u Rusiji ima cijenu oko 10 000 KM (5300 eura). Za taj novac Granta dolazi sa čeličnim naplacima, manuelnim otvaranjem prozora i ... nema više. 13 000 KM košta model sa većim nivoom opreme u koju spada servo, centralno zaključavanje, električni prozori, stereo cd player i ABS. Za navigaciju, elektronski program stabilnosti i bočne zavjese u Granti kupci će morati izdvojiti dodatni novac, jer su isti dodatne opcije. Grantu pokreće stari (dobri?) 1,6-litarski benzinac sa osam ventila koji preko petostepene ručne transmisije snagu isporučuje na prednje točkove. Nešto kasnije, biće dostupan i 1,4-litarski benzinac sa 16 ventila. Još je saopšteno da Lada razvija trkaću verziju sa kojom će nastupiti na World Touring Car Championship. Ako Dacia može na Andros Trophy i Pikes Peak, može i Lada na WTCC.