Naslovna > Automobili > Ford > Focus > Novi Focus RS ipak potpuno hibridan

Ford Focus RS 2020

Novi Focus RS ipak potpuno hibridan

Budućnost novog Ford Focusa RS zavisi od njegovih inžinjera, koji rade na kreiranju potpuno hibridnog pogona visokih performansi koji zadovoljava stroge EU norme o emisiji CO2. Ovaj tehnički izazov čelnisi Forda nazivaju „čekanje na rješenje“...

 

Prije osamnaest mjeseci Ford je razmtrao korištenje „blagog“ hibridnog sistema od 48V, kako bi novi Focus RS zadovoljio stroge norme o emisiji štetnih gasova. Po svemu sudeći ovo nije dobra ideja, jer „blagi“ hibridni pogon ipak ne zadovoljava propisane norme. Prema neimenovanim izvorima, izazov od 95g/km CO2 odlaže izlazak Focusa RS za 2022. ili 2023. godinu umjesto ove godine kako je bilo planirano. Kako bi se postigle visoke performanse i mala emisija štetnih gasova, Ford je usmjerio svu svoju pažnju na potpuno hibridnu varijantu 2,5-litarskog benzinskog agregata koji se nalaze u novim modelima Kuga. Ovi agregati isporučuju 225 KS koji će biti upareni sa CVT transmisijom i opcionalnim pogonom na sva četiri točka. Pogon na sva četiri točka će biti važan za postizanje potrebne snage Focusa RS koja će vjerovatno biti oko 405 KS. 

 

 

Prethodni model Focusa RS je ima pogon na sva četiri točka i 350 KS koje je isporučivao 2,3-litarski turbo četvorocilindraš, ali ekvivalenti iz Audija i Mercedesa su raspolagali sa oko 400 i više KS. Da bi se postigli slične karakteristike koristiće se kombinacija konvencionalnog i električnog pogona, odnosno oko 300 KS iz 2,5-litarskog turbo i 100 kS iz električnog motora. Za sada sve ostaje na nepotvrđenim informacijama, a zvanične tehničke karakteristike i ukupne performanse nadolazećeg Focusa RS ćemo ipak morati malo sačekati...

Datum objave: 11/02/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook